پوشش ظاهری زمینه ساز رشد و تعالی انسان است

امیر بیدادی، پوشش ظاهری را زمینه ساز رشد و تعالی انسان دانست و گفت: پوشش حجاب، زمینه رشد و سعادت انسان را فراهم می سازد و او را به کمال می رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، امیر حمزه بیدادی، امروز دوشنبه (۲۳ آبان) در آئین اختتامیه جشنواره منطقه ای گوهر فاطمی نزاجا که در تالار مهر لشکر ۹۲ زرهی اهواز برگزار شد، با اشاره به برگزاری این جشنواره در این منطقه اظهار کرد: امید است از این جشنواره منطقه ای گوهر فاطمی استفاده کافی و وافی را ببریم.

 

فرمانده قرارگاه منطقه ای و ارشد ارتش در جنوب غرب، به طراحی جنگ شناختی دشمن علیه ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: در این جنگ که مقام معظم رهبری نیز طی سال های گذشته بارها به درستی به آن اشاره کردند، دشمن امروز افکار جامعه ما را نشانه رفته و تلاش می کند تا با ایجاد شکاف و شک و تردید به مسیر انقلاب ضربه وارد کند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان می خواهند مسیر انقلاب ما را به بیراهه بکشانند تصریح کرد: امروز بسیاری از کارشناسان بر این مهم اعتقاد دارند که مهمترین هدف دشمن ذهن افراد جامعه است و تلاش می کند تا صحنه را به سمت و سوی نظرات و اهداف خود بکشاند.

 

امیر بیدادی به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و ادامه داد: در اتفاقات اخیر همه مشاهده کردیم و دیدیم که دشمن در تلاش است تا حجاب را از این جامعه اسلامی بردارد و جوانان و نوجوانان ما را دچار شک و تردید کند، لذا به عنوان مسلمان و جامعه ای که معتقدیم انقلاب اسلامی ما بر پایه سه محور اصلی رهبری، مردم و دین شکل گرفته است چنین اجازه به دشمنان نخواهیم داد.

 

وی مردم خوزستان را بسیار معتقد به امر عفاف و حجاب خواند و اضافه کرد: در اغتشاشات اخیر مردم غیور و فهیم این استان نشان دادند که با بصیرت بوده و با دشمنان و اغتشاشگران همراهی نکردند و این نیز بیانگر آن است که اعتقادات ما بسیار قوی است.

 

فرمانده قرارگاه منطقه ای و ارشد ارتش در جنوب غرب و ارشد ابراز کرد: امروزه بحث حجاب و عفاف نه تنها در جامعه اسلامی بلکه در همه جوامع مورد استقبال قرار گرفته، اما اسلام بر مبنای آیات قرآن کریم، روایات ائمه اطهار (ع) و آموزه های دینی به طور جامع به آن پراخته است.

 

وی با بیان اینکه در دین اسلام حجاب و عفاف، امنیت را نه تنها برای زنان بلکه برای مردان نیز به همراه دارد تاکید کرد: تبیین حجاب دارای دو بُعد ایجابی و سلبی است، ایجابی همان پوشش است که ما به عنوان حجاب از آن نام می بریم و سلبی نیز تقوای درونی و انگیزه ای است که به عنوان پشتوانه ای قوی از آن استفاده می کنیم.

 

امیر بیدادی، پوشش ظاهری را زمینه ساز رشد و تعالی انسان دانست و بیان کرد: پوشش حجاب، زمینه رشد و سعادت انسان را فراهم می سازد و او را به کمال می رساند، از این رو، دو بُعد ایجابی و سلبی مکمل یکدیگرند و به حجاب معنی واقعی را می بخشند.

 

وی عنوان کرد: نیمی از جمعیت هر جامعه ای را زنان و دختران تشکیل می دهد که می توانند در سرنوشت آن جامعه و حاکمیت بسیار اثرگذار باشند لذا می بایست تلاش کنیم زمینه ای فراهم شود تا جامعه زنان و دختران بتوانند به خوبی در کشور نقش آفرینی کنند.

 

فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در جنوب غرب، نقش زنان در جامعه اسلامی را بسیار اثر گذار دانست و اذعان کرد: در اصول دینی و منابع انسانی، زن جایگاه ویژه ای دارد، لذا نقش هر زن می تواند در آینده جامعه اسلامی ما بسیار اثر گذار باشد چرا که وظیفه تعلیم و تربیت فرزندانمان بر عهده زنان است.

 

وی یکی از علل افول آمریکا را عدم توجه به معنویت و تحکیم بنیاد خانواده برشمرد و خاطر نشان کرد: امروز بنیاد خانواده در آمریکا و غرب متزلزل شده و این نیز می تواند یکی از عوامل انفعال و شکست جامعه آمریکا و غرب باشد.

 

امیر بیدادی، از برپایی نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی در سطح منازل سازمانی ارتش در سال جاری خبر داد و گفت: خوشبختانه این نمایشگاه اثرات بسیار خوب و مفیدی را به همراه داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه جشنواره گوهر فاطمی که امسال شاهد برپایی آن با موضوع حجاب و عفاف هستیم، هر ساله به صورت یگانی و منطقه ای برگزار می شود یاد آور شد: امسال ۱۵ جشنواره گوهر فاطمی نزاجا در کشور برگزار شده است.

 

کد خبر 1232298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha