ارسال ۳۵۰۰ اثر به دهمین جشنواره ملی «رویش»

حفیظی گفت: از ۸۰ دانشگاه کشور به دهمین جشنواره «رویش» سه هزار و ۵۰۰ اثر ارسال شده که نشان دهنده توجه دانشجویان به کانون های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، علی حفیظی، امروز دوشنبه (23 آبان) در آئین افتتاحیه دهمین جشنواره ملی «رویش» که در محل جهاد دانشگاهی شیراز به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار شد، گفت: بیش از ۸۰ دانشگاه برگزیدگان کانون های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشگاه های سراسر کشور در این دوره از جشنواره حضور دارند.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه شیراز افزود: جشنواره «رویش» جشنواره ای است که در طول یک سال برگزار می شود و در این دوره از این جشنواره، جلسات و کارگاه های هم اندیشی برای دانشجویان و کارشناسان فرهنگی هم در شیراز برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه نهادهای خودجوش دانشجویی به عنوان قلب تپنده دانشگاه هستند، بیان کرد: این نهادها و کانون ها باید پویا باشند و نقطه قوت کانون های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشگاه های این است که هر سلیقه ای را در بر دمی گیرند و کانون ها عام و مورد علاقه همه دانشجویان هستند.

حفیظی با اشاره به وجود هفت هزار کانون فرهنگی هنری، دینی و اجتماعی در دانشگاه های کشور گفت: دانشجویان در این کانونها  کار گروهی را یاد می گیرند و از 80 دانشگاه کشور به دهمین جشنواره «رویش» سه هزار و 500 اثر ارسال شده که نشان دهنده توجه دانشجویان به این کانون هاست.

کد خبر 1232304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha