فرهنگ بسیجی بیش از پیش در جامعه تقویت شود

صفوی گفت: تا وقتی که بسیج و بسیجی در میدان حضور فعال دارد، توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی راه به جایی نخواهد برد باید بسیج و فرهنگ بسیجی بیش از پیش در جامعه تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سیدنادر صفوی عصر امروز(دوشنبه، 23آبان) در جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج این شهرستان با اشاره به تفکر بسیجی اظهار کرد: شهدای عزیز ما آن تفکر واقعی و بسیجی را داشتند و امروز نیز دولت مردمی با آن تفکر بسیجی راه همان شهدای عزیز را می رود.

 

فرماندار رضوانشهر افزود: پیشرفت و موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون همین تفکر بسیجی هست، این بسیجی است که در سیل و زلزله و در مواقع خطر در میدان حاضر است و این همان چیزی است که دشمن از آن هراس دارد.

 

وی با بیان اینکه نیروی بسیج ثمره انقلاب اسلامی و بسیج متعلق به آحاد مردم است گفت: ما در یک مقطع حساس از تاریخ اسلام، انقلاب و جمهوری اسلامی ایرن قرار داریم، لذا باید هوشیار باشیم.

 

صفوی تصریح کرد: تا وقتی که بسیج و بسیجی در میدان حضور فعال دارد، توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی راه به جایی نخواهد برد باید بسیج و فرهنگ بسیجی بیش از پیش در جامعه تقویت شود.

 

فرماندار رضوانشهر بیان کرد: بدخواهان همیشه قصد داشته اند که با تبلیغات دروغین و نقشه‌های شوم خود، نظام اسلامی را به چالش بکشند اما با وجود مردمی آگاه و بصیر، موفق به این کار نشده‌اند چراکه همه ما مدافع کشور هستیم.

 

وی عنوان کرد: هفته بسیج فرصتی است که باید افتخارات بسیج را برای نسل های جدید تبین کرد و یکی از ماموریت های ما در جهاد تبیین همین تفکر بسیجی است، ان شاءا... بتوانیم در دولت مردمی با این تفکر گام های اثر گذاری را برای مردم شریف شهرستان برداریم.

 

صفوی خاطرنشان کرد: امسال نیز گرامیداشت هفته بسیج بایستی با شکوه تر از سال های قبل برگزار شود تا شکستی دیگر برای دشمنان خبیث نظام اسلامی، درجنگ ترکیبی که برعلیه ملت ایران آغاز نموده اند باشد، لذا می طلبد دستگاه های اجرایی شهرستان آن همکاری لازم را با ستاد شهرستانی در اجرای برنامه های این هفته داشته باشند.

 

کد خبر 1232311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha