گلایه مردم بشرویه از پایین بودن کیفیت نان

علیزاده با بیان اینکه مردم بشرویه از پایین بودن کیفیت نان گلایه مند هستند، گفت: مشکلات نانوایان را می دانیم اما تدبیر و‌ همت نانوایان را می طلبد تا در افزایش کیفیت و نحوه توزیع و عرضه نان به مردم تغییر ملموس داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حسن علیزاده شامگاه دوشنبه (۲۳ آبان) در جلسه با نانوایان شهرستان بشرویه که به‌ مناسبت روز ملی نان برگزار شد، اظهار داشت: در دین مبین اسلام اهمیت خاصی به بحث نان شده است.

 

فرماندار بشرویه با بیان اینکه دین مبین اسلام، سفارش‌های زیادی درباره نان و احترام به آن دارد، افزود: پیامبر گرامی اسلام(ص) می فرمایند که اگر نان نبود، نه نماز می‌خواندیم و نه روزه می‌گرفتیم و نه واجبات پروردگارمان را انجام می‌دادیم.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه بخشی از جامعه و مردم شهرستان در فضای مجازی و یا مراجعه حضوری از کیفیت نان گلایه دارند، ادامه داد: این گلایه به حق است چرا که نان از ضرورت های سفره مردم محسوب می شود.

 

علیزاده بیان کرد: مشکلات نانوایان را نیز می دانیم اما تدبیر و‌ همت نانوایان را می طلبد تا در افزایش کیفیت و نحوه توزیع و عرضه به مردم تغییر ملموس داشته باشند و در نهایت ما رضایتمندی مردم را نیز شاهد باشیم.

 

محمد اسماعیلی اول رئیس شورای اسلامی شهرستان و عضو کارگروه آرد و نان بشرویه هم در این جلسه گفت: بحث پیگیری مشکلات و انعکاس مسائل و قوانین دست و پاگیر در حوزه نانوایی ها به ویژه مسئله بیمه تامین اجتماعی و برقراری سختی کار نانوایان را در دستور کار داریم.

 

وی با بیان اينکه برنامه تکریم نانوایان اقدامی بدیع در استان خراسان جنوبی و تقریبا در سطح ملی است، افزود: این نوع مراسم فقط یک مرتبه در سال 97 در قم انجام شده است و در این شهرستان کار نو و جدیدی بود که اجرایی شد.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از تمامی نانوایان شهرستان بشرویه قدردانی و دو نانوایی بر اساس شاخصه هایی همچون رضایت شهروندی، کیفیت نان، تعداد روزهای مرخصی و کمترین تخلفات به عنوان نانوایی های برتر معرفی شدند.

 

 

 

 

کد خبر 1232331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha