کتاب «روزهای پیام بری» در قزوین رونمایی شد

با حضور رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی و مسئولان استانی کتاب «روزهای پیام بری» روایتی از زندگی راننده آمبولانس پیکر شهدا در قزوین رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، محمدرضا امامقلی در مراسم رونمایی از کتاب «روزهای پیام ‌بری» که شب گذشته (دوشنبه 23 آبان) در سالن اجتماعات کتابخانه امام خمینی (ره) برگزار شد، بیان کرد: حوزه هنری سند تحول چشم انداز در حوزه ادبیات پایداری و تاریخ شفاهی را با جدیت دنبال می کند به طوری که 14 عنوان کتاب در این حوزه تدوین و چاپ کرده است.

 

مدیرکل حوزه هنری قزوین افزود: با توجه به اهمیت ادبیات پایداری، تشکیل باشگاه مرکز رشد ادبیات پایداری مورد توجه قرار گرفت و این امر نشان داد که می شود از ظرفیت های استان در مسیر ثبت و ضبط اسناد دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بهره برد.

 

وی یادآور شد: از همه فعالان در این حوزه درخواست داریم تا حوزه هنری را در تدوین خاطرات هشت سال دفاع مقدس کمک کنند و ان شاالله بتوانیم در این حوزه قدم های خوبی را برداریم.

 

گفتنی است در این مراسم از کتاب «روزهای پیام بری» که روایتی از زندگی غلامحسن حدادزادگان راننده آمبولانس پیکر شهدا و پیام رسان شهادت تعدادی از شهدای قزوین به خانواده هایشان است، رونمایی شد که این کتاب به قلم روح الله شریفی در چهار فصل و 330 صفحه تنظیم شده است.  

کد خبر 1232375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha