اجرای بیش از ۲۵ عنوان برنامه قرآنی در فراجا برای انس دائمی با قرآن

سردار بهرامی گفت: در جهت انس دائمی و مستمر خانواده ها و کارکنان با قرآن، بیش از ۲۵ عنوان برنامه قرآنی را در دست اجرا داریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، سردار محمد بهرامی امروز( سه‌شنبه، ۲۴ آبان) در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین دوره مسابقات ملی فراجا که در سالن شهدای ناجا رشت برگزار می شود با اشاره به توطئه‌های دشمن علیه ایران اسلامی به ویژه در فضای مجازی که با سیاه نمایی، وضعيت کشور را بسیار نامطلوب معرفی می کند گفت: برگزاری این مسابقات این پیام را دارد که علی رغم همه تحرکات دشمن، ما در شرایط عادی بوده و برنامه های خود را اجرا می کنیم.

 

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: بر این باوریم که هدایت و سعادت واقعی و رسیدن به حیات طیبه و جلب رضایت پروردگار جز با تمسک به قرآن و معارف اهل بیت(ع) امکان‌پذیر نیست.

 

وی با بیان اینکه سازمان عقیدتی سیاسی فراجا همه برنامه های معرفتی را با محوریت تعالیم حیات بخش قرآن اجرا می کند اظهارکرد: در جهت انس دائمی و مستمر خانواده ها و کارکنان با قرآن، بیش از ۲۵ عنوان برنامه قرآنی را در دست اجرا داریم.

 

بهرامی با تصریح اینکه پلیس به واسطه وظیفه خود که تامین نظم و امنیت در جامعه است، به معارف قرآن نیازمندتر است افزود: در این دور از مسابقات قرآنی بیش از ۲۳ هزار نفر از کارکنان وظیفه و پایور نیروی انتظامی شرکت کردند و در مسابقات قرآنی خانواده و کارکنان نسوان نیروی انتظامی بیش از صد هزار نفر حصور خواهند داشت.

 

وی با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی با قرآن مانوس هستند، از برگزاری برنامه های قرآنی در دو بخش عمومی و تخصصی خبرداد و گفت: برگزاری برنامه های قرآنی با هدف قهرمان پروری و نخبه پروری قرآنی اجرا شده و هدف اصلی است.

 

بهرامی تاکید کرد: در قهرمان پروری و نخبه پروری قرآنی، نیروی انتظامی باید در قله این مسابقات باشد که برگزاری مسابقات قرآنی برای نیل به همین هدف است و توانستیم برای اولین بار در مسابقات قرآن نیروهای مسلح که سال گذشته برگزار شد،  به رتبه دوم دست یابیم.

 

وی اعلام کرد: ۶۰ نفر از برگزیدگان این دور از مسابقات، به مسابقات قرآنی نیروهای مسلح در سال آینده اعزام می شوند.

 

بهرامی در ادامه به جهاد تببین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در مقابل جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و بیان کرد: نقش شما بسیار تعیین کننده است و همه باید به این ندای رهبری لبیک گوییم و کار خود را توسعه دهیم.

 

وی با بیان اینکه قرآن، کتاب بصیرت و معرفت است و برخورد حکیمانه پلیس با مردم باید برگرفته از آموزه های قرآنی باشد اذعان کرد: باید با بهره گیری از حکمت قرآن به پلیس تراز اسلامی دست یابیم و همه زندگی ما قرآنی شود.

 

کد خبر 1232432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha