پرداخت ۴۵۰۰ فقره وام قرض الحسنه به مددجویان مازندرانی

اسکندری گفت:۴۵۰۰فقره وام قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد استان مازندران پرداخت شد.

ناصر اسکندری، درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، اظهار کرد: صندوق امداد ولایت تنها صندوقی است که منابع حاکمیتی در این صندوق گردش مالی دارد و فضای قرض الحسنه حاکم است، همچنین جذب سپرده خیران و دیگر اقشار جامعه مورد توجه است چرا که با جذب سپرده بیشتر و ایجاد هم افزایی می‌توانیم در جهت کمک رسانی به افراد نیازمند جامعه گام برداریم.

 

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران  با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه و بهره‌مندی از توان و ظرفیت حداکثری خیران در اعطای تسهیلات به نیازمندان، گفت:۴۵۰۰فقره وام قرض الحسنه به مددجویان مازندرانی پرداخت شد. 

 

وی افزود: از ابتدای سالجاری تا  ۲۰ آبان ماه ۵۷میلیارد تومان وام قرض الحسنه به ۳۸۶۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان پرداخت شد،که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ازنظر تعداد ۱۷ درصد و از نظر مبلغ ۶۷درصد رشد داشت.

 

اسکندری گفت:وام قرض الحسنه در بخش های تسهیلات مسکن، اشتغال، ودیعه مسکن، فرهنگی، درمان و سایر تسهیلات حمایتی پرداخت شده است.

 

وی بیان کرد: هدف از پرداخت وام های قرض الحسنه دستگیری و رفع مشکلات مددجویان  و ترویج فرهنگ قرض الحسنه است.

 

اسکندری با بیان اینکه خوشبختانه خیران نسبت به سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مشارکت دارند، گفت: سپرده گذاری به دو صورت قرض ماندگار و وجوه اداره شده انجام می شود.

 

 

کد خبر 1232445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha