آمریکا با شعار آزادی، اسارت و بردگی برای کشورها به ارمغان آورده است

امیری نژاد گفت: آمریکا تنها کشوری است که اسارت، بردگی و چپاول و استعمار را برای همه کشورها به ارمغان آورده است در واقع آنها در این زمینه دچار آلزایمر سیاسی شده و جهان را با آلزایمر سیاسی می خواهند به سمت خود هدایت کنند.

مرتضی امیری نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت:  امروز ما در بحث دشمن شناسی اگر به آیات قرآن کریم مراجعه کنیم می بینیم که یکسری از آیات قرآن به این مهم پرداخته از جمله سوره طارق که فرموده إِنَّهُمْ يَكِيدُونَ كَيْدًا یعنی دشمن همواره در حال حیله و نیرنگ است.

 

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: بحث دشمن شناسی همواره بوده و دست دشمن هم همیشه روی ماشه بوده و پیشرفت، امنیت و اقتدار ایران اسلامی را نشانه گرفته است و فتنه ای که دشمن در اغتشاشات راه اندازی کرد فتنه جنگ احزاب بود که هم سواره نظام و هم پیاده نظام دشمن به میدان آمدند.

 

وی عنوان کرد: سواره نظام دشمن در این فتنه رسانه های فارسی زبان خارج نشین همچون اینترنشنال، bbc و manoto و پیاده نظام دشمن هم حزب دموکرات و کومله و دیگر دشمنان بودند و موضوع دیگر ناتوی رسانه ای بود که دشمن از طریق ناتوی رسانه ای توانسته بود نیروی خود را به کف خیابان آورد.

 

امیری نژاد اعلام کرد: بیشترین عدم شناخت دشمن در این جنگ شناختی این بود که عده ای فریب خورده فضای مجازی شدند یکی از مسائلی که در بحث عدم دشمن شناسی این افراد وجود داشته و فریب خورده اند این است که نتوانستیم چهره واقعی دشمن را به اینها معرفی کنیم، اگر اینها چهره واقعی دشمن را بشناسند و بدانند در طول عمر 43 ساله انقلاب، دشمن همواره به دنبال حیله و نیرنگ بوده است هیچگاه دست از دشمن شناسی بر نمی دارند.

 

وی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه ایران را آزاد می کنیم اظهار کرد: ما اسیر نبودیم که آزاد شویم، ما در آزادی مطلق هستیم و این شعاری که آنها امروز می دهند زن زندگی آزادی، این شعار شهید سلیمانی و شهید همدانی هاست زیرا این شهدا هستند که زندگی خود را دادند تا ما امروز این آزادی کامل را داشته باشیم.

 

کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: ما تنها کشور آزادی هستیم که این آزادی را به دیگر کشورها مصادره کردیم و آمریکا تنها کشوری است که اسارت، بردگی و چپاول و استعمار را برای همه کشورها به ارمغان آورده است در واقع آنها در این زمینه دچار آلزایمر سیاسی شده و جهان را با آلزایمر سیاسی می خواهند به سمت خود هدایت کنند.

 

وی تأکید کرد:  ما کشوری آزاد هستیم و آزادی را به تمام کشورهای آزاده صادر کردیم و نیازی نیست آمریکایی که دستش به خون هزاران شهید آلوده است برای ما آزادی آورد و در واقع ما در بند اسارت نیستیم آنها در اسارت و استعمار هستند و ما باید این آزادی را برای آنها به ارمغان آوریم.

 

امیری نژاد تصریح کرد: به دشمن نمی شود اعتماد کرد و بهترین راهکار مقابله با دشمنان در این جنگ ترکیبی، جهاد تبیین است ما باید واقعیت دشمن را مطرح کنیم تا برخی به دیوار ترک خورده آمریکا تکیه نکنند.

 

وی یادآور شد: نکته دیگر اینکه هرچه مسئولان به مردم نزدیک بوده و  واقعیت های جامعه را تبیین کنند این امر سبب شده اعتماد از آمریکا سلب شود.

کد خبر 1232465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha