برگزیدگان استانی جشنواره «حرف آورد» ویژه ایام اربعین مشخص شدند

حقی با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار اثر برای جشنواره ملی «حرف آورد» ویژه ایام اربعین ارسال شد، گفت: برگزیدگان نهایی «جشنواره ملی حرف آورد» استان اردبیل مشخص شدند.

سارا حقی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جشنواره ملی «حرف آورد» برای حضور بانوان و کنشگران فرهنگی با محوریت فضای مجازی با هدف تولید محتوای دینی، فرهنگی و تبلیغی برگزار می شود.

 

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: جشنواره ملی «حرف آورد» در ایام اربعین بیش از 2 هزار نفر مشارکت داشتند و از مشارکت بانوان در این جشنواره تقدیر و تشکر می کنم.

 

وی اذعان داشت: آثار ارسالی در موضوعات معرفی شخصیت های اهل بیت (ع)، نقش خانواده در همراهی با  کاروان امام حسین (ع)، الگوهای موضوعی و ارتباط آن با امام حسین (ع)، امر به معروف ونهی از منکر، نماز، آزادگی، نجابت، تبیین نقش بانوان در جامعه با الگو گیری از زنان و دختران در کربلا، اهمیت فرزند آوری در جامعه کنونی است.

 

حقی اضافه کرد: آیلین نوبهار از شهرستان بیله سوار، زهرا شعبانی سقزچی از خلخال، سارا کاظمی، سهیلا فولادی، سارا مالکی، پریسا امین زاده و سیده رویا موسوی از اردبیل به عنوان نفرات برتر این جشنواره معرفی شدند.

 

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان افزود: جایزه 3 میلیون ریالی به این برندگان اهدا خواهد شد.

کد خبر 1232518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha