تسریع در اجرای پروژه‌های مرتبط با مسئولیت‌های اجتماعی کارخانجات

خلیلیان با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه‌های مرتبط با مسئولیت‌های اجتماعی کارخانجات گفت: پروژه‌هایی که تاکنون مشخص شده‌اند هر چه سریع‌تر توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به شرکت‌ها و کارخانه‌جات جهت اجرا ابلاغ شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، صادق خلیلیان امروز سه‌شنبه (۲۴ آبان) در نشست شورای راهبری مسئولیت‌های اجتماعی استان اظهار کرد: شرکت‌ها، کارنجات و صنایع به عنوان متولیان مسئولیت‌های اجتماعی هستند و پس از ابلاغ پروژه اقدام به انجام آن خواهند کرد.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه پروژه‌هایی که تاکنون مشخص شده‌اند هر چه سریع‌تر توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به شرکت‌ها و کارخانه‌جات جهت اجرا ابلاغ شوند افزود: باید توزیع متوازن اعتبار را میان ‌شهرهای استان داشته باشیم تا‌ ‌خدمات ملموسی در جهت توسعه استان انجام شود.

 

وی پیرامون هزینه‌کرد اعتبار برای تکمیل و انجام پروژه‌ها در استان تصریح کرد: پروژه‌های مشخص و پراهمیتی برای رفاه حال مردم انتخاب شود تا مشکلات استان را برطرف کنیم.

 

خلیلیان با تاکید بر ضرورت پرداختن به مناطق حاشیه‌شهر در قالب مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها ابراز کرد: در این راستا باید پروژه‌هایی را تعریف کرد تا مشکلات این مناطق برطرف شود.

 

وی در پایان یاد آور شد: اگر صنایع و شرکت‌ها بخواهند به صورت خودجوش اقدام به انجام پروژه‌ای در قالب مسئولیت‌های اجتماعی کنند از آن استقبال می‌کنیم.

 

لازم به ذکر است، ارائه ٢ درصد از سود خالص شرکت‌ها و نحوه هزینه‌کرد جهت ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در سال ١۴٠١ از مباحث پرداخته شده در این نشست بود.

 

همچنین در این نشست فهرست پیشنهادی پروژه‌های دستگاه‌ها و شرکت‌ها برای توسعه مناطق استان در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام شد تا پس از بررسی و نهایی شدن جهت اجرا به شرکت‌ها و صنایع ابلاغ شود.

 

در پایان نیز اعتبار تکمیلی ساخت مسکن در منطقه سپیدار برای خانواده‌های مددجو  کمیته امداد که در حال حاضر ساکن مناطقی با بافت فرسوده و پرخطر شهر اهواز اختصاص یافت.

 

کد خبر 1232554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha