ضرورت عرضه محصولات کشاورزی در میادین تره و بار شهرک های اقماری

فیروزفر به ضرورت عرضه محصولات کشاورزی در میادین تره‌ و بار اشاره کرد و گفت: باید در شهرک‌های اقماری به این موضوع توجه ویژه‌ای شود و شهرداری باید به وظیفه خود در این بخش عمل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، علیرضا فیروزفر ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه تعلل در اجرای پروژه های شهری موجب خسارت می شود، اظهار کرد: نمونه آن میدان میوه و تره‌بار گلشهر است که 6 سال است معطل مانده که باید برای چنین مواردی به سرعت وارد کار شد. با این کارها به حیثیت شهرداری لطمه وارد می‌شود.

 

شهردار زنجان با یادآوری اینکه همه نیازهای شهر احصا شده است و با برنامه‌ریزی امیدواریم بتوانیم کارها را پیش ببریم، گفت: در حوزه ترافیک و حمل‌ و نقل‌ برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده و امور به مرور در حال پیگیری است.

 

این مسئول به ضرورت عرضه محصولات کشاورزی در میادین تره‌ و بار اشاره کرد و گفت: باید در شهرک‌های اقماری به این موضوع توجه ویژه‌ای شود و شهرداری باید به وظیفه خود در این بخش عمل کند.

 

شهردار زنجان با اشاره به اینکه ایجاد تفرجگاه شهری در چند نقطه شهر آغاز شده است، گفت: زنجانرود یکی از این اماکنی است که برنامه‌های ویژه‌ای برای آن داریم.

 

وی گفت: همچنین در حوزه بازگشایی معابر نیز مطالعات انجام شده و در چندین نقطه این کار انجام خواهد شد و بلافاصله بعد از عید نوروز کارها در این بخش آغاز خواهد شد.

 

شهردار زنجان اصلاح انهار در سطح شهر را نیز از اقدامات ضرب‌العجلی شهرداری زنجان عنوان کرد و گفت: در مرکز شهر با همکاری بین‌بخش کارها آغاز شده و در شهرک‌ها و مناطق دیگر نیز نسبت به اصلاح انهار کارهای خوبی انجام شده است که بخشی از نتیجه کار را در بارندگی‌های اخیر مشاهده کردیم.

 

عضو شورای شهر زنجان نیز در سخنانی با اشاره به اخبار منتشره درباره جذب نیرو در شهرداری اظهار کرد: جذب نیرو باید فقط از طریق برگزاری آزمون رخ دهد و قطعا قبل از آن همه موارد به اطلاع شهروندان می‌رسد.

 

مهدی طالب تصریح کرد: شهرداری زنجان پیگیر اخذ مجوز است و انتظار می‌رود بر اساس اولویت‌ها و نیاز شهرداری آزمون استخدامی برگزار شود و اعلام می‌کنیم هیچ جذبی بدون آزمون در شعهرداری زنجان امکان‌پذیر نیست.

 

وی گفت: متاسفانه در گذشته عده‌ای به واسطه آشنایان و روندهای بدون ضابطه جذب شهرداری شدند، در حالی که جذب نیرو در شهرداری‌ها باید با اخذ مجوز از نهادهای ذیربط باشد، امسال مجوزی در این خصوص برای شهرداری زنجان اخذ نشده است البته شهرداری پیگیر اخذ مجوز جذب نیرو است.

 

کد خبر 1232557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha