افزایش ۲۲۸۱ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با ۲ هزار و ۲۸۱ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۴۱۰ هزار واحدی ایستاد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه‌شنبه ۲۴ آبان) با ۲ هزار و ۲۸۱ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۴۱۰ هزار واحدی ایستاد. شاخص هم‌وزن با هزار واحد افزایش به ۳۹۹ هزار و ۸۱۹ واحد و شاخص قیمت با ۵۹۸ واحد رشد به ۲۳۸ هزار و ۴۲۰ واحد رسید. شاخص بازار اول، هزار و ۲۱۹ واحد و شاخص بازار دوم، ۵ هزار و ۹۹۱ واحد افزایش را ثبت کردند.

 

بنابراین گزارش، امروز در معاملات بورس تهران، بیش از ۵ میلیارد و ۲۲۰ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۳۶ هزار و ۸۴۷ میلیارد ریال معامله شد.

 

همچنین ایران خودرو (خودرو) با ۳۶۶ واحد، فجر انرژی خلیج فارس (بفجر) با ۳۰۵ واحد، سرمایه گذاری غدیر (وغدیر) با ۲۹۱ واحد، صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با ۲۶۴ واحد و پروه مدیریت سرمایه گذاری امید (وامید) با ۲۶ واحد و ملی صنایع مس ایران (فملی) با ۲۱۶ واحد تاثیر مثبت بر شاخص بورس داشت. در مقابل پتروشیمی پارس (پارس) با ۲۳۱ واحد تاثیر منفی بر شاخص بورس به همراه داشت. امروز نماد گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو (خگستر)، پالایش نفت اصفهان (شپنا)، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، پالایش نفت بندرعباس (شبندر)، پالایش نفت تهران (شتران)، ایران خودرو (خودرو) و سایپا (خساپا) در نمادهای پُرتراکنش قرار داشتند.

 

کد خبر 1232596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha