علی مرادی بعنوان مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز کردستان معرفی شد

علی مرادی در مراسمی با حضور معاون استان‌های سازمان رسانه ملی و مسوولان استانی، بعنوان مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز کردستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، علی مرادی در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استانی بعنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان معرفی شد.

 

 

وی پیش از این به مدت 6 سال قائم مقام صداوسیمای مرکز کردستان بود و دوران درخشانی را در معاونت سیمای این مرکز تجربه کرد.

 

 

معاون امور استان‌های صداوسیما در آئین تکریم و معارفه مدیرکل صداوسیمای استان کردستان اظهار کرد: دشمنان تمام توان خود را علیه انقلاب به‌کار گرفته‌اند به گونه‌ای که 298 شبکه فارسی زبان و ده‌ها شبکه کردی و ترکی ضد نظام برنامه تولید و پخش می‌کنند.

 

 

حسن عابدینی گفت: اگر این شبکه‌ها دنبال جریان اطلاع‌رسانی شفاف هستند چرا برای چین و هندی‌ها با آن همه جمعیت یک شبکه راه نمی‌اندازند.

 

 

وی با بیان اینکه، دشمنان با هجمه رسانه‌ای دنبال مشغول‌سازی مردم هستند این در حالی است که راه برد ایران در حوزه رسانه عدالت‌محوری و هویت‌محوری است، خاطر نشان کرد: در طول 20 سال اخیر آمریکا در 5 مورد شکست خورده که عامل آن را جمهوری اسلامی می‌دانند‌.

 

 

معاون امور استان‌های صداوسیما افزود: دشمنان دنبال ایجاد اختلاف مذهبی هستند و در مسیر رسیدن به این هدف تمام توان خود را بکار گرفته‌ اند.

 

 

وی یادآور شد: ملت آگاه و بصیر ایران در برابر این جنگ مذهبی با حفظ نیرو و وحدت همه اقوام در برابر دشمنان پیروز و مانع تحقق اهداف شوم آنان شده است.

 

 

عابدین با تاکید براینکه غربی‌ها جز خون‌ریزی و اختلاف‌افکنی‌ها بین جوامع اسلامی چیزی نمی‌خواهند، اضافه کرد: برابر 70 سال درآمد نفتی ایران به دشمنان ضربه وارد کرده‌ایم و ملت ما ثابت کرده از دشمنی دشمنان ابایی ندارد و با تمام قدرت در برابر زیادخواهی آنان ایستاده است.

 

 

وی به سیاست‌های رسانه ملی پرداخت و گفت: در این دوره بر اساس زیست‌بوم‌ مناطق عمل می‌کنیم چرا که معتقدیم که دوران نسخه‌پیچی بخشنامه از مرکز و ابلاغ به صداوسیمای استان‌ها گذشته است.

 

 

عابدینی اضافه کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، صداوسیما علاوه‌ بر یک دانشگاه باید به قرارگاه تولید امید تبدیل شود.

 

 

معاون امور استان‌های صداوسیما با بیان اینکه مطالبات نخبگان استانی باید در صفحه تلویزیون و رادیو دیده و شنیده شود، عنوان کرد: همه اقوام و مذاهب در تلویزیون دیده شوند و صدا و سیما مراکز استان‌ها به محل علما، نخبگان و کارآفرینان تبدیل شود.

 

 

رسانه تراز انقلاب هدایتگر و تزکیه‌محور است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان نیز در این مراسم اظهار داشت: امروز در یک رقابت و جنگ رسانه ای تمام عیار با امپراطوری دروغ هستیم که با بازار رسانه، رژیم‌های سیاسی را برقرار و یا ساقط می‌کند.

 

 

مهدی رمضانی با تاکید بر اینکه، رسانه ملی باید نیاز علمی، مهارتی، عقیدتی و تفریحی مخاطب را برآورده کند، یادآور شد: مهم است که  رسانه مرجعیت خود را ثایت و احراز کند چرا که رسانه تراز انقلاب،  هدایتگر و تزکیه‌محور است.

 

 

وی بیان کرد: رسانه‌های زن‌ستیز با حمایت رژیمی، شعار زن، زندگی، آزادی  را سر می‌دهد که تا پارسال حق رای برای زنان کشورش قائل نبود و از ۲ ماه قبل تمام برنامه‌های خود را روی خیزش جهانی علیه جمهوری اسلامی و با محوریت کردستان متمرکز کرده است. 

 

 

رمضانی با بیان اینکه نیروهای مخلص پیامبر اکرم(ص) در توصیف قرآن کریم، کسانی توصیف شده‌اند که بصیرت را روی شمشیر حمل می‌کنند اضافه کرد: این الگو و سرمشقی برای همه مسلمانان است. 

 

 

وی خاطرنشان کرد: رسانه باید بصورت مسوولانه، مسوولان را نقد کند و  طرح مشکل بدون توجه به جوانب آن جایز نیست.

 

 

رمضانی با بیان اینکه جنایات تجزیه‌طلبان در دهه ۶۰ در کردستان فراموش شدنی نیست، افزود: این جنایات باید از بستر اطلاعاتی صداوسیما برای نسل جوان و نوجوان بازگو شود.

 

 

علمای دینی، طلایه‌داران راه انبیا و دیده‌بانان بابصیرت و خدوم مردم هستند

ماموستا رستمی، امام جمعه سنندج نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای خبرنگار اظهار کرد: علمای دینی، طلایه‌داران راه انبیا و دیده‌بانان بابصیرت و خدوم مردم هستند.

 

 

وی با اشاره به اینکه ما باید برای اسلام، کشور و مردم دیده‌بان واقعی باشیم افزود: اگر پیامبران را الگوی واقعی خود قرار دهیم، در این مسیر موفق خواهیم بود.

 

 

امام جمعه سنندج بیان کرد: باید از زحمات و دیده‌بانی مدیرکل سابق صدا و سیما در راستای ایجاد همدلی در جامعه تقدیر کرد.

 

 

وی ادامه داد: صدا و سیما یک نهاد مقدس است که با تبلیغ به وسیله تصویر با دشمنان مبارزه می‌کند و این امری ستودنی در راستای ترویج مبلغ بودن در جامعه است.

 

 

امام جمعه سنندج، با تأکید بر اینکه علم باید در همه مسایل جاری باشد عنوان کرد: علم فقط تعلیم و تربیت نیست، بلکه باید راهنما و نجات دهنده بشریت باشد.

 

 

وی، صدا و سیما را متعلق به مردم دانست و گفت: صدا و سیما باید با الگوبرداری از چهار رکن اساسی دین اسلام مبنی بر عدالت، مساوات، مشورت و توسعه تولید محتوا داشته باشد.

 

 

امام جمعه سنندج تصریح کرد: صدا و سیما باید به دور از هر گونه تبعیض و تعصب، از همه علمای دینی و فقهی و شریعت و فتوای محمدی در مسایل استفاده کند.

 

 

در این مراسم از زحمات جعفر عبدالملکی تقدیر و علی مرادی به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان معرفی شد.

کد خبر 1232607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha