پیش‌بینی اجرای ۱۲۵۰ برنامه برای هفته بسیج در چهارمحال و بختیاری

سردار پاسدار اکبری گفت: به مناسبت هفته بسیج، یک هزار و ۲۵۰ عنوان برنامه در ۳۰ قالب در مناطق مختلف استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سردار پاسدار علی محمد اکبری امروز (سه شنبه ۲۴ آبان) در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج در سپاه استان برگزار شد اظهار داشت: دیدار اقشار بسیج با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرکرد، برنامه نمایش اقتدار با حضور ۱۴ هزار بسیجی، برپایی یادواره شهدا و آبروی محله، سرکشی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و برپایی میز خدمت از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

 

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برگزاری برنامه پیاده روی خانوادگی، پویش نذر خون، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری نشست‌های بصیرتی و کارگاه‌های مهارتی، برپایی جشنواره های علمی، فرهنگی و هنری، اجرای سرود خیابانی، افتتاح طرح‌های عمرانی و برگزاری مسابقات ورزشی از مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته بسیج امسال است.

 

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هفته بسیج با شعار «بسیج خدمتگزار ملت ایران» از ۲۹ آبان آغاز و تا هشتم آذر ادامه دارد، تصریح کرد: در همین مدت برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری، چهارمین رویداد محتوای دیجیتال بسیج و برنامه ویژه تلویزیونی از شبکه جهانبین در نظر گرفته شده است.

 

اکبری خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته بسیج با محوریت بیانیه گام دوم و بیانات مقام معظم رهبری در راستای تجلی اعتلای نام بسیج برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه بسیج به معنای کسانی است که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند، اظهار داشت: دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی جزو وظایف ذاتی سپاه و بسیج است و هرکجا که ماموریتی باشد نیروها در قالب ساماندهی بسیج به میدان آمده و در خدمت رسانی به مردم کمک می‌کنند.

 

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سند راهبردی اعتلای بسیج باید هشت تا ۱۰ میلیون جوان مومن آماده به کار تربیت شود، افزود: در این سند همچنین بر رسانه ای شدن اقدامات بسیج تاکید شده است که در همین راستا هفته بسیج می‌تواند فرصت مناسبی برای معرفی الگوهای تربیتی این نهاد باشد.

 

اکبری با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب همواره در پی براندازی نظام هستند، تصریح کرد: دشمن با بهره گیری از گروه‌های مسلح تکفیری و داعش قصد داشت که نقشه‌های خود را در منطقه پیاده کند اما برای مقابله با این تفکر شاهد شکل گیری هویت مقاومت و نیروهای مدافع حرم بودیم.

 

وی خاطرنشان کرد: اکنون دشمن تلاش دارد تا با راه اندازی جنگ ترکیبی و شناختی به کشور آسیب بزند که در مقابل آن باید هویت سازی کرده و پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف را برای نسل جوان به خوبی تبیین کنیم.

 

کد خبر 1232649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha