تشییع شهدای تازه تفحص شده در اراک برگزار شد

راهپیمایی شبانه میثاق با ولایت همراه با تشییع شهدای تازه تفحص شده امشب در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، راهپیمایی میثاق با ولایت، و تشییع پیکر پاک و مطهر شهیدان «اسدالله اسدی و علی اکبر سلیمانی» در خیابان شهید رجائی اراک برگزار شد.

 

مردم ولایتمدار، شهید پرور و انقلابی شهر اراک از زن، مرد و پیر و جوان از ساعت 18  سه شنبه (24 آبان ماه) با تجمع در پیاده راه امیر کبیر شهر اراک در انتظار پیکر پاک و مطهر دو شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس بودند.

 

در این مراسم شرکت کنندگان که پرچم های لبیک یا خامنه ای، یا حسین(ع) و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران  و تمثال شهدا، امام خمینی و رهبر انقلاب را بر دست داشتند و سربندهای یا ابوالفضل العباس (ع)، یا حسین(ع) و یا فاطمه (س) بر سر داشتند با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کرده و با خانواده این دو شهید گرانقدر هم‌نوا شدند.

شرکت کنندگان در این مراسم شعار الله اکبر خامنه ای رهبر، حیدر حیدر، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، جانم فدای رهبر، ای لشگر صاحب زمان آماده باش آماده باش، یا حضرت صاحب الزمان آماده ایم آماده ایم و هیهات منا الذله سر دادند.

 

در این راهپیمایی میثاق با ولایت شاهد حضور چشمگیر و معنادار زنان بودیم که فریاد الله اکبر سر داده و همنوا به خانواده این دو شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس اشک ریختند.

 

راهپیمایان پیکر این دو شهید را تا مسجد شمس اراک در خیابان شهید رجایی تشییع کردند و در مراسم شبی با شهدا شرکت کردند.

 

شهید والامقام علی‌اکبر سلیمانی در اولین روز از فروردین‌ماه سال ۱۳۴۲ در میلاجرد از توابع شهرستان کمیجان چشم به دنیا گشود، در زمان جنگ تحمیلی در سال ۱۳۶۶ جهت انجام خدمت مقدس سربازی به عنوان پاسدار وظیفه لشکر مهندسی رزمی ۴۲ قدر در منطقه عملیاتی جزیره مجنون در چهارم تیر سال ۱۳۶۷ به شهادت رسید، پیکر مطهر شهید در منطقه نبرد مفقود شد.

 

شهید والامقام اسدالله اسدی در سال ۱۳۴۲، در روستای ميلاجرد، ديده به ديدار پدر و مادر منور کرد، براي انجام خدمت وظيفه، به عنوان سرباز، عازم جنوب كشور گرديد،از طرف لشکر مهندسی رزمی ۴۲ قدر امر جهاد يافت و پس از رشادت های فراوان در تاريخ چهارم تيرماه سال ۱۳۶۷، به همراه هم ‌رزم و هم‌سنگر و دوست صديق و شهيد وارسته، علي‌اكبر سليماني، در جزيره مجنون به معبود خود پيوست و به شهادت رسید، پیکر مطهر او در منطقه مفقود شد.

کد خبر 1232670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha