اهدای کارت هدیه به زوج جوان به منظور تامین جهیزیه به همت کانون ‌«امام رضا (ع)» گراش

مقتدری گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» به منظور تامین جهیزیه زوج جوان، یک کارت هدیه را در حد توان خود به آنها اهدا کردند.

علی اکبر مقتدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: بیستمین اقدام خیرخواهانه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش، توزیع کارت هدیه به یک زوج جوان بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش افزود: این کانون فرهنگی و هنری به منظور حمایت از خانواده های محروم، با تهیه کارت هدیه و اهدا به زوج جوان سعی کردند تا قدمی هر چند کوچک  در راستای تهیه بخشی از جهیزیه این زوج جوان بردارند.

 

وی عنوان کرد: این برنامه به همت و مشارکت بچه های مسجد و حمایت خیران و نیکوکاران به اجرا در آمد و کارت هدیه این کانون فرهنگی و هنری پیشکش این زوج جوان شد.

 

مقتدری خاطرنشان کرد: مبلغ کارت هدیه ۱۰ میلیون ریال بود که به همت خیران برای این اقدام خیرخواهانه هزینه شده است.

 

وی بیان کرد: از ابتدای سال تا کنون تعداد ۲۰ فوق برنامه حمایتی توسط بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری‌ «امام رضا (ع)» شهرستان گراش به منظور حمایت و دستگیری از خانواده ها و افراد کم بضاعت انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش در پایان از حمایت خیران و نیکوکاران از اقدامات خیرخواهانه بچه های مسجد در کمک به محرومان و خانواده های کم بضاعت قدردانی کرد و خواستار تداوم همکاری ها در این راستا شد.

 

کد خبر 1232760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha