تدارک بیش از یک هزار برنامه به مناسبت هفته بسیج در کرمان/ برنامه ها به سومین دوره هفته مقاومت متصل می شود

سردار نظری با تشریح مهمترین برنامه های هفته بسیج گفت: این برنامه ها به هفته مقاومت و سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها متصل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار محمدعلی نظری، چهارشنبه(۲۵ آبان) در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج گفت: نماد تفکر بسیج حاج قاسم است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اينکه بسیج در سیاست های برنامه هفتم پنج ساله، پرچمدار تمدن نوین اسلامی است؛ افزود: رویدادهای متنوعی در هفته بسیج برگزار می شود که از جمله آن، رویداد فضای مجازی و تولید محتوا است که در سرچشمه انجام می شود.

وی از حرکت های خودجوش کانون های اقشاری بسیج خبر داد و با بیان اينکه برنامه های هفته بسیج با هدف تجلی اعتلای بسیج با تاکید بر "تبیین مجاهدت ها و بن بست شکنی ها در عمر ۴۳ ساله بسیج مستضعفین" است؛ شعار محوری این هفته را "بسیج؛ خدمتگزار ملت ایران" اعلام کرد.

سردار نظری به تدارک برنامه های مختلف در هفته بسیج از ۲۹ آبان تا ۵ آذر اشاره و تصریح کرد: برنامه ها در قالب قرارگاه های اعتلای بسیج برنامه ریزی شده که شامل هفت قرارگاه فضای مجازی، محرومیت زدایی، علم و فناوری، تعلیم و تربیت، فرهنگی اجتماعی، دفاعی و امنیتی و تحقق محله اسلامی است.

وی اظهار کرد: در هر یک از این قرارگاه ها به ترتیب ۱۸، ۱۶۸، ۱۰۲، ۴۸، ۸۵۴ و ۴۸ برنامه اجرا می شود که ۵۲ میلیارد تومان اعتبار پروژه های سازندگی و محرومیت زدایی اعم از آبرسانی شرب و کشاورزی، ساخت مسکن و مدرسه و... و  ۳۸ میلیارد تومان اعتبار پروژه های عمرانی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان میقات صالحین در نمازجمعه چهارم آذر؛ عهدی با شهیدان در گام دوم انقلاب، آیین افتتاحیه طرح حقوقدانان با هر پایگاه یک حقوقدانان؛ جشنواره اقتصاد مقاومتی، فرصت های شغلی؛ جشنواره علم و فناوری؛ تقدیر از مدافعان سلامت و خانواده های شهدای سلامت در طرح شهید سلیمانی؛ افتتاحیه طرح پیشرفت مدرسه آزادسازی زندانیان معسر را از جمله برنامه های هفته بسیج اعلام کرد.

وی افزود: افتتاح مرکز مشاوره، برگزاری دعای ندبه، میزهای خدمت، همایش پیاده روی خانگی، محافل انس با قرآن، تجلیل از ورزشکاران، ویژه برنامه دانشجوی امروز حاج قاسم فردا و یادواره خانگی شهدا از دیگر برنامه ها است که بنا داریم بیش از هزار یادواره را آغاز کنیم و تا هفته مقاومت ادامه یابد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج شامل قبل از هفته، حین و بعد از هفته بسیج برگزار می شود؛ مجموع این برنامه ها که تا هفته مقاومت و سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی ادامه می یابد را بیش از یک هزار و ۴۰۰ برنامه دانست.

 

کد خبر 1232831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha