وحشت در اردوگاه صهیونیست ها/ اعلام آماده باش از ترس عملیات مقاومت

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی عصر روز سه شنبه، به لشگر نظامی کرانه باختری دستور آماده باش به مدت ۷۲ ساعت داد؛ این اقدام به منظور پیشگیری و ممانعت از انجام عملیاتی مشابه عملیات آریل علیه اشغالگران و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العالم، خبرگزاری فلسطین امروز گزارش داد: این اقدام در پی عملیات قهرمانانه مقاومت صورت گرفته که صبح روز گذشته در نزدیکی شهرک «آریل» رخ داد و منجر به شهادت مجری آن، محمد مراد صوف (نوجوان 18 ساله)، مرگ سه شهرک نشین و زخمی شدن سه تن دیگر شد.

 

آویو کوخاوی عصر دیروز در محل عملیات در ورودی شهرک آریل حضور یافت.

 

ارتش رژیم اشغالگر در بیانیه‌ای اعلام کرد که کوخاوی با مشارکت فرماندهی مرکزی ارتش اشغالگر، فرمانده لشکر نظامی کرانه باختری و فرمانده نیروی زمینی «منطقه افرایم» ارتش اشغالگر، در محل عملیات، تحقیقاتی انجام داده است.

 

کوخاوی با بیان اینکه عملیات در شهرک آریل «باید به گونه‌ای دیگر به پایان می‌رسید»، گفت: ارتش اشغالگر با بررسی این حادثه، از آن عبرت خواهد گرفت.

 

وی در پایان اظهارات خود که در بیانیه ارتش رژیم اشغالگر آمده است، گفت: ارتش تا زمانی که لازم باشد به عملیات های موج شکن ادامه خواهد داد و در هر زمان و مکان برای اجرای آن و ایجاد حس امنیت تلاش خواهد کرد.

 

عمر سماره، رئیس شورای روستای حارس اعلام کرد که نیروهای رژیم اشغالگر جاده اصلی روستا و تمامی ورودی های آن را با موانع نظامی بسته اند.

 

مناطق جداگانه ای از کرانه باختری از ابتدای سال جاری شاهد تنش های قابل توجهی بوده است که در قالب تشدید تهاجمات نیروهای رژیم اشغالگر ، افزایش یورش های اشغالگران در کرانه باختری و تشدید حملات شهرک نشینان به فلسطینی ها صورت گرفته است.

کد خبر 1232864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha