حضور ۱۶ تیم در مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال استان کرمانشاه

کریمی گفت: در مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال استان کرمانشاه۱۶ تیم حضور دارند که برای اولین بار سه تیم بازی سازی در این رویداد شرکت کرده اند.

سعید کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ،با اشاره به برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در کرمانشاه،گفت: رویداد مردمی تولید محتوای دیجیتال در سه بخش کلیپ و ویدیوهای موبایلی، عکس و عکس‌نوشته و پوستر و آثار گرافیکی با موضوعات «کرمانشاه سینه ستبر ایران اسلامی»، «ظرفیت های گردشگری» و « وحدت ادیان و مذاهب» برگزار می شود.

 

 مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان کرمانشاه افزود: امروزه کسب و کار در فضای مجازی جزو مشاغل جذاب و پردرآمد است؛ اگر نگاهی گذرا به آگهی های سایت‌های کاریابی داشته باشیم مملو از آگهی های جذب برنامه نویس است.

 

وی با بیان اینکه نفرات برتر این رویداد به رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال بسیج راه پیدا خواهند کرد. خاطرنشان کرد:  ۶ داور تولیدات را داوری خواهند کرد و برای نفرات اول تا سوم به ترتیب جوایز هفت، پنج و دو میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که با توجه به گستردگی و متنوع بودن فضای مجازی باید آموزش‌ها را هم با کمک دانشگاه‌ها و دستگاه های فرهنگی گسترده کنیم.

 

کریمی،بااشاره به هدف از برگزاری این رویداد، تصریح کرد: شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های توانمند مردمی، حمایت از محصولات برگزیده و حرکت به سمت ایجاد نهضت تولید محتوای دیجیتال بومی از اهداف این رویداد بزرگ است که جوانان ما به کمک اساتید دانشگاه در حوزه فضای مجازی و برنامه نویسی نرم افزارها بروز و توانمند شوند.

 

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان کرمانشاه،اظهار کرد: این رویداد در رشته‌های برنامه نویسی موبایل، بازی سازی موبایلی و پویانمایی برگزار شده که در هریک از رشته ها به ترتیب پنج، سه و هشت تیم متقاضی شرکت در رویداد شده اند.

 

کریمی با اشاره به اینکه این رویداد از امروز تا ۲۷ آبان به صورت حضوری در کرمانشاه برگزار می شود، خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در یک بازه زمانی ۴۸ ساعته فرصت دارند توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

 

وی افزود:انتظار می رود با برگزاری چنین رویدادهایی تولید محتوا و ارایه خدمات بومی و منطقه ای توسعه یافته، کسب و کارهای استانی در فضای مجازی رونق بیشتری پیدا کرده و از ظرفیت‌های اقتصاد دیجیتال در توسعه اقتصاد استان نیز بیشتر استفاده می شود.

کد خبر 1232897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha