یکی از مولفه های مهم و قدرتمند کشور تفکر بسیجی و ایثار ملت ایران است

میرزایی،گفت:یکی از مولفه های مهم و قدرتمند کشور،تفکر بسیجی و ایثار ملت ایران است که کمک به همنوع را در رأس برنامه های خود قرار داده است.

مسلم میرزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به تشریح برنامه هفته بسیج در شهرستان ،گفت: بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت های مسلمان رشد کرده است.

 

جانشین فرماندهی سپاه اسلام آبادغرب،با اشاره به اینکه دشمنان این ملت، اکنون و همیشه در این اندیشه بوده‌اند و خواهند بود که آن را نابود یا بی‌اثر کنند، افزود: با توجه به اینکه در دفاع از کشور و استقلال و ثبات آن، در خدمات حیاتی با مقیاس گستره‌ی کشوری، در فعالیت های پیشرو علمی و فناوریهای نوین، در رویکردهای ارزشی و ایجاد فضای معنوی، همه جا نام بسیج برده می شود و حضور بسیج جلوه می کند.

 

وی خاطر نشان کرد: ایمان، و عزم، و احساس مسئولیت، و اعتماد به نفس، پایه‌های اصلی این توانائی ها و گره‌گشائی ها است. و اینها خود نعمتها و موهبتهای خداوند است که باید با شکر الهی و مراقبت دائمی، آنها را حفظ کرد و بر آن افزود.

 

 

میرزایی، تصریح کرد: بسیج همواره در ابعاد نرم، سخت و نیمه‌سخت حاضر و تاثیرگذار بوده و امروز شاهد الگوبرداری از آن در جبهه مقاومت سایر نقاط جهان نیز هستیم.

 

جانشین فرماندهی سپاه اسلام آبادغرب، اظهار کرد: بسیج در عرصه‌هایی نظیر کمک‌های مومنانه، سازندگی و خدمت‌رسانی به مردم، حضور در سیل، زلزله، کرونا، ساخت‌وساز بخصوص در مناطق محروم و دیگر عرصه‌های نیاز جامعه، ورودی موفق و تاثیرگذار داشته است.

 

وی گفت: بسیج محدود به یک جغرافیای انسانی و سیاسی و اجتماعی نیست بلکه هرکس دل در گرو نظام، انقلاب و ایران اسلامی دارد، بسیجی محسوب می‌شود، همانگونه که نمودی از آن را در روز ۱۳ آبان دیدیم.

 

میرزایی با بیان اینکه بسیج یعنی مردم و برنامه‌های هفته بسیج هم بر همین اساس پیش‌بینی شده است، افزود: برنامه های هفته بسیج از ۲۸ آبان تا پنجم آذر با شعار«بسیج خدمتگزار ملت ایران» برگزار می شود.

 

جانشین فرماندهی سپاه اسلام آبادغرب، تصریح کرد: دیدار با امام جمعه، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از نخبگان علمی و ورزشکاران نمونه، افتتاح مراکز صنعتی و کار آفرینی و نشست روشنگری جهاد تبیین از شاخص ترین برنامه های هفته بسیج  در شهرستان است.

کد خبر 1232915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha