بسیج همیشه در میدان خدمت حضور دارد / اجتماع هزاران نفری بسیجیان استان

سرهنگ عطایی گفت: بسیج همیشه در میدان خدمت حضور دارد و نقش آفرین در همه عرصه ها بوده و در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی گام بر می دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سرهنگ جهان بخش عطایی امروز (25 آبان ماه) در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج گفت: هفته بسیج با 800 برنامه در 80 عنوان از 29 آبان تا 5 آذرماه با شعار محوری «بسیج، خدمتگزار ملت ایران» برگزار خواهد شد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: بسیج همیشه در میدان خدمت حضور دارد و نقش آفرین در همه عرصه ها بوده و در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی گام بر می دارد.

 

وی ادامه داد: نواخته شدن زنگ بسیج در مدارس، افتتاح آبرسانی به روستاهای محروم، افتتاح 25 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد که به همت بسیج سازندگی تکمیل شده است، برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی (2) و برگزاری اردوهای جهادی قرآنی از جمله برنامه های این هفته است.

 

سرهنگ عطایی بیان کرد: اعزام گروه های جهادی تخصصی دامپزشکی و کشاورزی به روستاهای هدف، نشست عفاف و حجاب و تجلیل از فعالان عرصه حجاب، افتتاح مرکز مشاوره خانواده، هم اندیشی خانه نخبگان بسیج، پویش نذر خون با حضور حداکثری بسیجیان از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری، افتتاح طرح های پیشرفت مدرسه، مسابقه های مختلف کتابخوانی در فضای مجازی، نشست زیست عفیفانه و سبک زندگی، نشست عشایر و طوایف با محوریت تبیین گام دوم انقلاب از جمله فعالیت ها است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان افزود:اجتماع بزرگ بسجیاین با حضور بیش از 200 هزار بسیجی، آئین عطرافشانی و گلباران مزار شهدا و حضور در بین خانواده معظم شهدا، تجلیل از معلمان بسیجی جهادگر و طراز انقلاب اسلامی و برنامه های متنوع دیگر از جمله فعالیت ها خواهد بود.

 

کد خبر 1232928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha