لزوم الگوگیری از سیره عملی و خط فکری دانش آموز شهید «محمد حسین فهمیده»

حجت الاسلام محمدی لائینی بر لزوم الگوگیری از سیره عملی و خط فکری دانش آموز شهید محمد حسین فهمیده تاکید کرد و گفت: باید دقت کنیم که فرزندانمان در مسیر دینداری، ولایت مداری و... تربیت کنیم و حسین فهمیده ها را به عنوان یک الگو به فرزندانمان بشناسانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین ‌محمدباقر محمدی لائینی امروز (۲۵آبان) در یادواره شهدای دانش‌آموزی و فرهنگی که با عنوان همکلاسی شهیدم در سورک میاندورود برگزار شد، اظهار کرد:  این یادواره به یاد ۳۶هزار دانش آموز و ۵ هزار معلم شهید در شهرستان میاندورود و در شهر سورک برگزار شده است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران به گفته حاج قاسم سلیمانی کسی که شهید باشد شهید میشود، افزود: سبک زندگی شهدا را باید الگو قرار بدهیم.

 

وی برلزوم بازخوانی وصیت نامه وسیره عملی شهدا تاکید کرد و گفت: باید نسل جدید با طرز فکر، عمل، دینداری و دیانت شهدا آشنا شوند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه دستگیر شدگان در اغتشاشات اخیر به اذعان خودشان اهل نماز و دیانت نبودند، ادامه داد: باید دانش آموزان به تاسی از همکلاسی های شهید شان برای اقامه نماز از یکدیگر سبقت بگیرند.

 

وی برلزوم الگوگیری از سیره عملی و خط فکری دانش آموز شهید محمد حسین فهمیده تاکید کرد و گفت: دانش آموزان باید به گونه ای زندگی کنند و درس بخوانند که مورد رضایت شهدا قرار گیرد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی بابیان اینکه امروز تمام کشور ما جبهه است؛ آشوبگران و اغتشاشگران هر از چندگاهی مثل دزد می‌آیند جایی را آتش میزنند و تخریب کنند و از طریق کانال‌های ماهواره‌ای آموزش می‌بینند که چگونه از دانش آموزان و جوانان ما اغتشاشگر و آدم‌کش بسازند، اضافه کرد: امروز اگر بخواهید صلابت و شهادت را حفظ کنید باید دیندار باشید.

 

وی با بیان اینکه درست زندگی کردن را باید از شهدا آموخت، گفت: والدین باید فرهنگ دینی را به دانش آموزان بیاموزند.

 

کد خبر 1232934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha