آغاز مرحله بازبینی سی و چهارمین دوره جشنواره تئاتر استان خوزستان

سپهریان از آغاز بازبینی حضوری نمایش های متقاضی این دوره از جشنواره خبر داد و گفت: ۲۵ نمایش آماده بازبینی حضوری در این دوره از جشنواره است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، سید امین سپهریان امروز چهارشنبه (25 آبان) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله بازبینی حضوری سی و چهارمین دوره جشنواره تئاتر استان توسط هیئت انتخاب جشنواره متشکل از سیدمنصور ناصری، آرش ساربان و مآوا حسین زاده از امروز چهارشنبه آغاز شد.

 

دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان افزود: 25 نمایش آماده بازبینی حضوری در این دوره از جشنواره هستند که امروز نمایش های «بدریه» به کارگردانی مجید اقبالی و «خودریزی» به کارگردانی علی صالحی پورباورصاد از شوشتر و نمایش های «مشق عشق» به کارگردانی محمد شهروزیان و «بچه ام خرمشهر» به کارگردانی محمد نجاردزفولی از شهرستان دزفول بازبینی می شوند.

 

وی اضافه کرد: فردا پنج شنبه (26 آبان) نمایش «ساطوردار» به کارگردانی هاشم مهری و نمایش «ماضی بعید» به کارگردانی مصطفی اتابک از شهرستان شوشتر و نمایش «گلوله در گُرده» به کارگردانی بهرام آریانفر از شوش توسط هیئت انتخاب بازبینی می شوند.

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: جمعه (27 آبان) نیز نمایش «پشت چراغ تو قرمز شدم» به کارگردانی حسین قنوات امانی و نمایش «مسخره» به کارگردانی یاسین پارسامنش از شهرستان بهبهان بازبینی خواهند شد.

 

وی عنوان کرد: شنبه (28 آبان) هیئت انتخاب جشنواره نمایش «آقا لیلا» به کارگردانی مهدی حیدری از بندرامام خمینی (ره) و نمایش «آگنیتاژ» به کارگردانی حسین کارگر از بندرماهشهر و نمایش «جنایتی در گورستان» به کارگردانی ارسلان خیراندیش از شهر چمران و نمایش «شروه در باد» به کارگردانی احمد میرزاده از شهرستان امیدیه را خواهند دید.

 

سپهریان ابراز کرد: «قنادیل» به کارگردانی نرگس نوری ممبینی از رامهرمز و «پیراهنی پر از کابوس» به کارگردانی محمدرضا صفاران و «مرد مرموز» به کارگردانی صادق یوسفیان از شهرستان باغملک و «اور (ابر)» به کارگردانی آرمان اسمی پور از شهرستان ایذه نمایش هایی هستند که یکشنبه (29 آبان) توسط هیئت انتخاب جشنواره بازبینی خواهند شد.

 

وی اذعان کرد: نمایش «ده هزار و یک شب» به کارگردانی مریم بنی طرفی زاده از سوسنگرد، نمایش «نان خشک دندان میگیرم» به کارگردانی علی محمودراد از شادگان، نمایش «افسانه شاماران» به کارگردانی ندا عزیزیه و نمایش «روایت دو زن» به کارگردانی زهرا بازرگانی از اهواز دوشنبه (30 آبان) بازبینی می شوند.

 

دبیر جشنواره تئاتر خوزستان بیان کرد: در روز پایانی مرحله بازبینی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان نمایش «سمفونی آواز جغد شوم روی بوم سید عباس» به کارگردانی اتابک انوری و نمایش «رستگاری قبل از صبح روز یکشنبه» به کارگردانی بهمن تقی پور و نمایش «شکارگاه خیانت» به کارگردانی مصطفی بوعذار و نمایش «کوسه سیاه کوچولو» به کارگردانی ایوب بختیاری و سیدعلی موسوی از شهرستان اهواز روز سه شنبه (1 آذر) بازبینی خواهند شد.

 

وی در پایان یاد آور شد: بعد از اتمام بازبینی حضوری نمایش های متقاضی، آثار منتخب جهت شرکت در سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان توسط هیئت انتخاب معرفی خواهند شد.

 

گفتنی است، سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان به دبیری سیدامین سپهریان آذرماه سال جاری در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1232972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha