لزوم عضویت نماینده بخش خصوصی در شورای هماهنگی بانک های چهارمحال و بختیاری

زارع گفت: بارهای پیشنهاد داده ایم که در شورای هماهنگی بانک های استان نماینده بخش خصوصی نیز عضو شود که این مهم تاکنون در استان محقق نشده و امید می‌رود در دولت سیزدهم اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، شهرام زارع امروز (چهارشنبه ۲۵ آبان) در نشست خبری اصحاب رسانه و مطبوعات که به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اتاق بازرگانی استان برگزار شد، اظهار داشت: شورای هماهنگی بانک های استان هفت سال است که عملکرد ضعیفی دارد و هرچه تلاش کردیم تا یک نماینده از بخش خصوصی وارد این شورا شود موفق نشدیم.

 

رئیس خانه صنعت معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اما به نظر می‌رسد این مهم در دولت سیزدهم محقق شود چراکه استاندار به جد پیگیر برگزاری جلسات این شورا است و ارتباط خوبی برقرار شده است .

 

رئیس خانه صنعت معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری بیان اینکه دولت سیزدهم برنامه‌ها و سیاست‌ های قابل قبولی در حوزه کارآفرینی دارد، تصریح کرد: امید می‌رود با هماهنگی بیشتر بانک‌ها در اعطای تسهیلات گام‌های بزرگتری نیز در ادامه برداشته شود.

 

زارع افزود: دولت سیزدهم در چینش وزیران اقتصادی و مدیران زیرمجموعه در استان ها عملکرد خوبی دارد و همین موضوع در پیشبرد بهتر برنامه‌ها موثر است.

 

وی با انتقاد از برخی کاستی‌ها در خصوص ناهماهنگی زیرمجموعه وزارتخانه‌ها، اظهار داشت: می‌طلبد دولت مردمی و جهادی سیزدهم نیز در رفع این نواقص همت کند تا شاهد موفقیت‌های بیشتری در این حوزه باشیم.

 

کد خبر 1232993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha