آتش زدن و هجوم به مدرسه علمیه  بیانگر حضور فعال طلاب و روحانیان غیور است

حجت‌الاسلام بلادیان در پیامی اعلام کرد: آتش زدن و هجوم به مدرسه علمیه علی بن ابیطالب (ع) بیانگر حضور فعال طلاب و روحانیان غیور است که خاری در چشم دشمنان و معاندان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت الاسلام سید محمدعلی بلادیان مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان، در پی حمله تروریستی در ایذه و آتش زدن حوزه علمیه این شهرستان پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

 

حمله به مردم کوچه و برزن و شلیک به مرد، زن، پیر و کودک نشانه‌ای از اوج رذالت و حقارت دشمنان دین، میهن و مردم است. هموطنان عزیز بختیاری گناهی جز اعتقاد و ایمان به مولای متقیان و پایبندی به نظام نداشتند.

 

آتش زدن و هجوم به مدرسه علمیه علی بن ابیطالب (ع) بیانگر حضور فعال طلاب و روحانیان غیور است که خاری در چشم دشمنان و معاندان هستند.

 

مدیریت حوزه علمیه خوزستان به نمایندگی از همه اساتید و طلاب استان، ضمن همدردی با بازماندگان شهدای این جنایت و آرزوی بهبودی و علاج عاجل مجروحان، هتک حرمت به نمادهای دینی و ملی و حوزه‌های علمیه را محکوم می‌کند.

 

از همه مسئولان اطلاعاتی و امنیتی، فرمانداران، فرماندهان نظامی و انتظامی سراسر استان خواسته شده تا دقت و مراقبت هرچه بیشتر نسبت به امنیت شهری، عموم مردم و مدارس علمیه را داشته باشند.

 

حوزه علمیه، اساتید و طلاب هم به اقتضای لزوم مواسات و خدمت‌رسانی در جمیع جهات، آمادگی خود برای همراهی با نیروهای امنیتی برای حفظ آرامش مردم و جامعه در مواقع ضروری اعلام می‌دارند.

 

کد خبر 1233013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha