پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پی حوادث تروریستی ایذه و اصفهان

حجت‌الاسلام کلاه‌کج در پی وقوع حوادث تلخ حملات تروریستی در شهرستان­‌های ایذه و اصفهان پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در پی وقوع حوادث تلخ حملات تروریستی در شهرستان­های ایذه و اصفهان بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

 

هنوز داغ ترور ناجوانمردانه­ حرم شاهچراغ التیام نیافته بود و سهمگینی آن مصیبت بر دل همگان سنگینی می­ کرد که مردم خوزستان، مردم اصفهان و مردم ایران دیگر بار در سوگ حوادثی از همان نوع نشستند.

 

حملات تروریستی ایذه و اصفهان و شهادت چندین تن از هموطنانمان، از جنس حمله ناجوانمردانه­ حرم شاهچراغ و در ادامه­ همان کوردلی و فطرت آلوده عاملان آن است. فطرتی که چندان با راستی و روشنی در ستیز افتاده و با جهل درآمیخته که همچون کوردلان افسارگسیخته­ منفور تاریخ، محل کسب علم و معرفت را به آتش می ­کشد و به هموطنان بی‌گناه و حتی به کودکی که جز عصمت و پاکی نشانی ندارد، شهد شهادت می‌نوشاند و چه زود رستگار شد و داغ ننگی دیرپای بر پیشانی این جنایتکاران و ناجوانمردان نشاند.

 

اینجانب به نمایندگی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان خوزستان ضمن محکومیت این اقدامات ضدانسانی، به آحاد مردم فهیم، متمدن و فرهنگ دوست استان­ های خوزستان و اصفهان و ملت آزاده ایران اسلامی و بازماندگان این شهدای گرانقدر تسلیت عرض نموده و برای این شهدای والامقام همنشینی با صالحان و سرور و سالار شهیدان را از خداوند متعال طلب می‌نمایم.


 

کد خبر 1233015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha