گروه های جهادی طلاب استان سمنان پرچم دار خدمت رسانی بوده‌اند

کاشفی گفت: نقش طلاب و روحانیون در بحران ها و زمان نیاز بسیار پررنگ بوده و گروه های جهادی طلاب در استان پرچم دار خدمت رسانی بوده‌اند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، مهدی کاشفی در برنامه زنده گفتمان هفته ضمن بیان اینکه گروه های جهادی بازوان توانمند بسیج سازندگی در خدمت رسانی به نیازمندان هستند گفت: قرارگاه محرومیت زدایی ذیل اقشار بسیج در کشور تشکیل شده که هدف آن خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار است.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به همراهی استانداری جهادی استان و دستگاه های دولتی با مجموعه بسیج سازندگی در خدمت رسانی افزود: یک هزارو300 گروه جهادی در بسیج سازندگی ثبت و در ایام مختلف به مردم خدمت رسانی خواهند کرد.

 

وی درخصوص خدمات گروه های جهادی در دوران کرونا بیان کرد: گروه های جهادی در حوزه های تخصصی ورود کرده و عملکرد آنها در حوزه های مختلف تولید ماسک، تغسیل و تدفین اموات کرونایی، مواسات، عمرانی و ...چشمگیر بوده است.

 

کاشفی با بیان اینکه در استان سمنان ۸ گروه جهادی طلاب و روحانیون در دوران کرونا کار تغسیل و تدفین اموات کرونایی را بر عهده داشته اند افزود: نقش طلاب و روحانیون در بحران ها و زمان نیاز بسیار پررنگ بوده و گروه های جهادی طلاب در استان پرچم دار خدمت رسانی بوده‌اند.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با تأکید براینکه گروه های جهادی در زمان نیاز اولین گروه خدمت رسان به نیازمندان هستند ادامه داد: در سیل لرستان، زلزله کرمانشاه، سیل جنوب دامغان و گرمسار و ... گروه های جهادی اولین گروه حاضر در منطقه برای کمک رسانی به نیازمندان بوده اند.

 

وی با بیان اینکه رزمایش مواسات در ۲۱ عرصه در استان سمنان اجرا و به نیازمندان خدمت رسانی شده است افزود : ۴۹۰میلیارد تومان خدمت به مردم نیلزمند در رزمایش مواسات و کمک مومنانه ارائه شده است.

 

کاشفی از آزادی ۱۶۴ زندانی جرائم غیر عمد در نهضت مواسات و کمک مومنانه در استان سمنان خبردادوگفت: ۲۱ قشر بسیج به صورت تخصصی به موضوعات مختلف ورود کرده و به مردم خدمت رسانی می کنند.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در استان از روز شنبه ۲۸ آبان ماه اظهارداشت: این رزمایش در استان گروه های جهادی با حضور در مناطق محروم به مردم خدمت رسانی خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه برنامه رزمایش جهادگران فاطمی در همه شهرستان ها با مرکزیت دامغان برگزار می شود افزود: ۶۴۷ گروه جهادی در این رزمایش در ۱۲ کارگروه تقسیم شده و خدمت رسانی خواهند کرد.

 

کاشفی به خدمت رسانی پنج هزارو۴۰۰ نفر جهادگران به نیازمندان در این رزمایش اشاره داشت وبیان کرد: به دستور استاندار محترم استان همه دستگاه های اجرایی موظف به داشتن گروه جهادی سازمانی جهت خدمت رسانی به مردم می باشند.

 

به گفته رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان  گروه های جهادی از مردم و برای مردم بوده و اصلی ترین هدف رضایت مندی مردم، ایجاد اعتماد عمومی به نظام و امید آفرینی است.

 

کد خبر 1233050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha