برگزاری رزمایش ۱۴ هزار نفری خدمت رسانی جهادگران فارس در هفته بسیج

قزل سفلی گفت: رزمایش ۱۴ هزار نفری خدمت رسانی جهادگران استان فارس در هفته بسیج در قالب یک هزار و ۵۴۵ گروه جهادی با شعار «خدمت برای مردم» برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، اسماعیل قزل سفلی، امروز پنج شنبه (26 آبان) از برگزاری رزمایش خدمت رسانی جهادگران استان فارس در هفته بسیج خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: رزمایش ۱۴ هزار نفری خدمت رسانی جهادگران استان فارس در هفته بسیج در قالب یک هزار و ۵۴۵ گروه جهادی با شعار «خدمت برای مردم» برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس افزود: دومین رزمایش «جهادگران فاطمی» از 26 آبان تا 7 آذر در عرصه عمرانی، بهداشت و سلامت، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، مشاوره‌ای، کشاورزی، علمی، پژوهشی، سبک زندگی و ... با هدف خدمت رسانی به نقاط محروم روستایی و حاشیه شهرها در سراسر استان فارس هم به مناسبت هفته بسیج برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: برگزاری اولین جشن آب رسانی  به یکصد روستای استان فارس با محوریت جهادگران و مهندسان گروه های جهادی تخصصی، اجتماع «طلایه داران اقتصاد مقاومتی» با هدف نشان دادن عملی باور «ما می توانیم» است و با حضور اعضای صندوق های قرض الحسنه، تعاونی‌ ها، کارآفرینان و تمامی نقش‌ آفرینان عرصه اقتصاد مقاومتی در 10 آذر، افتتاح بیش از ۳۳۶ پروژه عمرانی محرومیت زدایی و مهندسی در حوزه ساخت مسکن محرومین، خانه عالم، حسینیه ها، مساجد، راه روستایی، راه بین مزارع و ... از برنامه های هفته بسیج در استان است.

قزل سفلی با تاکید بر اینکه بسیج، یادگار ارزشمند امام راحل است، بیان کرد: امام خمینی (ره) از بسیج به عنوان «شجره طیبه» نام بردند که امروز به پویایی، بالندگی و قدرت آفرینی رسیده است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بسیج پاره تن مردم است.

کد خبر 1233088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha