جوانان با تولید محتوای مناسب نسبت به برنامه های دشمن روشنگری کنند

معاون قضایی رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب زاهدان گفت: جوانان ما باید با ایجاد تولید محتوای مناسب فیلم، بازی و انیمیشن نسبت به برنامه های دشمن روشنگری کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «سید حسین حسینی» معاون قضایی رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب زاهدان در حاشیه بازدید از روند برگزاری چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با بیان اینکه دشمنان و ضد انقلاب همواره به دنبال دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، بیان کرد: دشمنان چشم دیدن موفقیت های نظام اسلامی را ندارند از اینرو با صرف هزینه های هنگفت و نیروی انسانی با تولید محتوا و کار رسانه ای خلاف واقع در تلاش برای تخریب چهره جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی هستند.


وی با اشاره به ضرورت حضور جوانان انقلابی در عرصه تولید محتوا افزود: افرادی که از حیث معلومات، داده و محتوای مناسب برخوردار هستند باید به این عرصه ورود پیدا کنند چراکه دشمن خلاف واقعیت ایران را به جهانیان عرضه می کند و جوانان ما باید با ایجاد تولید محتوای مناسب فیلم، بازی و انیمیشن برای همه روشنگری کنند.


حسینی ادامه داد: جوانان از سراسر استان با تخصص ها و تیم های مختلف در این رویداد دیجیتال در حال ساخت اپلیکیشن، انیمیشن و بازی هستند.

 

معاون قضایی رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب زاهدان گفت: آنچه که اهمیت دارد باید بازتاب این محتواها در فضای مجازی و صدا و سیما جهت روشنگری مردم و جامعه ارائه شود که این گونه رویدادها نتیجه بخش تر باشد.

کد خبر 1233101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha