دستگاه‌های امنیتی عوامل تروریستی ایذه را به اشد مجازات برسانند/ اتحاد ملت ایران با این جنایت‌ها بیشتر می‌شود

آیت‌الله حیدری با اشاره به حمله تروریستی ایذه، از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی خواست افراد جنایتکار و پشت پرده این اقدام را به اشد مجازات برسانند و گفت: دشمن بداند ملت ایران با این جنایت‌ها هرگز سست نمی‌شود، بلکه روزبه روز استحکام بیشتری پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، آیت‌الله محسن حیدری امروز پنج‌شنبه (۲۶ آبان) گفت‌وگو با خبرنگاران، با تسلیت حادثه تروریستی ایذه و شهادت هفت نفر از مردم این شهر اظهارکرد: این فاجعه همانند دیگر فجایع، بیانگر اوج وحشی‌گری دشمنان است.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: دشمنان ما از جنس داعش و منافقین هیچ حد و مرزی از نظر انسانیت و بشری را رعایت نمی‌کنند و موظف هستند که ماهیت خشن اربابان خود را نشان دهند.

 

وی اضافه کرد: در این وقایع، اغتشاش و حتی براندازی نظام مطرح نیست و آنچه برای دشمن مطرح است انتقام گرفتن از ملت ایران است چرا که ملت ایران از نظر آمریکا و اسراییل مقصر اصلی است.

 

آیت‌الله حیدری تصریح کرد: ملت ایران ۴۴ سال است پای امام (ره) و رهبری، اسلام، آزادی و استقلال خود ایستاده‌اند تا شخصیت بین‌المللی، کرامت و عزت خود را حفظ کنند از این رو از نظر استکبار گناهکار بوده و مجرم است.

 

وی عنوان کرد: در چنین مواقعی نباید انتظار داشته باشیم که کمیسیون‌های حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی این اقدامات را محکوم کنند زیرا همه آنها وابسته استکبار جهانی هستند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: در این شرایط ملت ایران با تمام اقوام، قشرها و سلیقه‌های سیاسی باید اتحاد و انسجام داشته باشند و در این صورت است می‌توانیم بر دشمنان خود پیروز شویم.

 

وی اذعان کرد: قطعا توطئه‌ای که دشمنان اسلام و ایران برای ملت ایران تدارک دیدند همچون توطئه‌های دیگر به برکت وحدت و حرکت پشت سر رهبری خنثی خواهد شد.

 

آیت‌الله حیدری تاکید کرد: دشمن بداند ملت ایران با این جنایت‌ها و خونریزی‌ها هرگز سست نمی‌شود، بلکه روز به روز استحکام بیشتری پیدا می‌کند و عزم و جزم آن نیز راسخ‌تر می‌شود؛ ملت ایران ملتی نیست که بخواهد باج دهد، تسلیم شود و عقب‌نشینی کند.

 

وی از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی خواست افراد جنایتکار و کسانی که در پشت پرده برنامه‌ریزی می‌کنند را به اشد مجازات برسانند و بیان کرد: ملت ایران صبر و عطوفت را نمی‌پذیرد و باید انتقام جدی و خشن از همه کسانی که این جنایت را در ایذه انجام و ابزار آن را تدارک دیدند گرفته شود.

 

کد خبر 1233134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha