نابودی اموال شخصی چه چیزی را عاید اغتشاشگران می‌کند

سرگرد حسن یوسفی از نیروهای انتظامی کردستان در جریان اغتشاشات امروزِ سنندج با ضربات چاقو و قمه به شهادت رسید.

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، پنج‌شنبه ۲۶ آبان، اغتشاشگران بازهم موجب ناآرامی در سنندج شدند و با سردادن شعار مرگ بر دیکتاتور احساسات مردم را تحریک و مسیر کمربندی بهشت محمدی سنندج را به بهانه چهلم کشته‌شدگان اغتشاشات به شلوغی و نا آرامی کشیدند.

 

 

ساعت ۱۲ ظهر تعدادی از مردم در بهشت محمدی جمع شدند و اغتشاشگران ضمن به آتش کشیدن چند حلقه لاستیک، موجب وارد آوردن خسارت به نرده‌های آرامستان بهشت محمدی، شکستن درختان و آتش‌زدن چند خودروی شخصی شدند.

 

 

در این میان ماموران با شلیک گاز اشک‌آور برای متفرق کردن جمعیت تلاش کردند اما با ضربات چاقو و قمه از سوی اغتشاشگران سرگرد حسن یوسفی از نیروهای انتظامی استان به شهادت رسید.

 

 

حال رییس کلانتری ۱۸ نایسر سنندج نیز به دلیل جراحات ناشی از ضربات چاقو مساعد نیست.

 

 

این شلوغی و ناآرامی‌ها موجب ترس بسیاری از خانواده‌ها شده و والدین این روزها مانع از تردد فرزندان خود شده‌اند.

 

 

کودکان و نوجوانان بسیاری از سردادن شعارها و شلوغی‌های ایجاد شده توسط اغتشاشگران دچار وحشت شده‌اند و حتی در روزهای اخیر بدون همراهی والدین خود حاضر به حضور در مدارس نشدند.

 

 

خساراتی که اغتشاشگران این روزها علاوه بر اموال دولتی به اموال شخصی وارد می‌آورند نشان می‌دهد هدف اغتشاشگران ایجاد بدبینی بین مردم نسبت به نظام است و اموال شخصی مردم نیز برای آنها اهمیتی ندارد.

 

 

هدف این اغتشاشگران تنها دامن زدن به آشوب‌ها و نشان دادن چهره‌ای ناامن از سنندج است شهری که همواره به مسجد و مناره معروف بوده و سال‌هاست امنیت آن برای تمام کشور زبانزد است اما امروز به دلیل دخالت رسانه‌های بیگانه، ترغیب عده‌ای افراد ناآگاه به اغتشاش و تبلیغات گروهک‌های ضدانقلاب ناامنی‌هایی را در دو ماه اخیر به خود دیده و در سه روز اخیر نیز با ایجاد بار روانی منفی و ترساندن کسبه و بازاریان موجب بسته شدن تمام مغازه‌ها شدند.

 

امروز سنندج در روزی بارانی که باید درختان تشنه‌اش را سیراب می‌‌دید شاهد شکسته شدن شاخ و برگ درختان جلوی آرامستان بهشت محمدی بود، امروز مردم پرتاب سنگ اغتشاشگران را دیدند و به آتش کشیده شدن چند خودروی همنوعان خود را ملاحظه کردند.

 

 

حال سوال اینجاست این اغتشاشگران از آتش زدن اموال شخصی و عمومی و همچنین ایجاد رعب و وحشت میان مردم بویژه کودکان و نوجوانان چه چیزی عایدشان می‌شود؟

 


باید گفت تبلیغات منفی رسانه‌های معاند علیه ایران در دو ماه گذشته نشان می‌دهد که اهداف اغتشاشگران و گروهک‌های ضدانقلاب چیزی جز نشان دادن چهره ناامن از این مرز و بوم نیست و لازم است مردم با آگاهی هرچه تمام‌تر مانع از تحقق اهداف آنها شوند.

کد خبر 1233214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha