فعالان برتر حوزه کتاب و کتابخوانی در چهارمحال و بختیاری شدند

کتابخوان های برتر، برگزیدگان جشنواره قصه گویی دیجیتال، اعضای فعال کتابخانه های عمومی، کتابداران برتر، انجمن های برتر کتابخانه های عمومی و کتابداران برتر کانون های مساجد استان در آیین بزرگداشت هفته کتابخوانی و کتابدار تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، احمد فرهادی در آیین بزرگداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار که در تالار بلاغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با محکوم کردن اغتشاشات و حرکات تروریستی اخیر، اظهار داشت: مردم کشور هیچگاه با این حرکت های کوچک از صحنه خارج نمی شوند و بی شک با وحدت و هم افزایی داخلی همه برای اعتلای ایران اسلامی تلاش کرده تا به جایگاه مطلوب خود در جهان برسیم.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه در این استان ۵۶ باب کتابخانه عمومی و چهار پیشخان کتاب فعال است، افزود: تلاش شده تا در همه مناطق استان کتابخانه عمومی فعال شود.

 

وی به مهمترین محورهای فعالیت این نهاد در سال جاری اشاره کرد و گفت: توسعه فضای فیزیکی مربوط به بخش کودک و نوجوان در کتابخانه های عمومی استان، تقویت فعالیت های کتابخوانی در روستاها و مناطق عشایری با تجهیز کتابخانه های سیار و تقویت رسالت اجتماعی کتابخانه های عمومی با حضور نخبگان و اساتید دانشگاهی از جمله این محورها است.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برای تقویت ارتباط بین مردم و مسئولان سلسله نشست هایی را در سال جاری برگزار کرده ایم.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری با قدردانی از تلاش مسئولان استان در راستای اعتلای فرهنگ کتابخوانی، افزود: امید می رود با حمایت مسئولان و اختصاص اعتبار مناسب طرح ملی کتابخانه مرکزی استان به زودی به بهره برداری برسد.

 

کد خبر 1233215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha