احداث مسجد جدید امام عصر(عج) به زودی در واشنگتن آمریکا

مدیریت مسجد امام عصر(عج) در واشنگتن آمریکا از تکمیل طرح‌های ساختمان جدید این مسجد و ساخت آن در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شفقناالعربیة، مدیریت مسجد امام عصر(عج) در واشنگتن آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: طرح‌های ساختمان جدید این مسجد که به تایید دولت رسیده است، به مرحله نهایی رسیده است، به همین دلیل از شیعیان این منطقه درخواست داریم برای تکمیل آن کمک کنند.

 

 در این بیانیه آمده است: فاز اول و دوم تدوین طرح‌های مهندسی برای ساختمان جدید این مسجد 100 درصد تکمیل شده است. فاز اول شامل خرید زمینی به مساحت شش هکتار برای ساخت مسجد بوده است.

 

براساس این بیانیه، فاز دوم نیز شامل تدوین نقشه و طراحی معماری و اخذ مجوزهای دولتی برای اجرای ساخت در این زمین بوده است.

مدیریت این مسجد اعلام کرد: مسجد جدید امام عصر(عج) به مانند مسجد قدیمی که در طول 20 سال گذشته به مردم در واشنگتن خدمت می کرد، خدمت رسانی خواهد کرد.

 

مدیریت این مسجد تاکید کرد: ما حرکت مهمی را برای ساخت یک مسجد بی نظیر آغاز کردیم تا به نیازهای مردم با سلایق مختلف پاسخ بدهد. این کار از رسالت ما در گسترش علوم و اندیشه اهل بیت(ع) حمایت می کند.

در این بیانیه آمده است: به لطف خداوند، مجوز ساخت وساز را به اتفاق آرا از شورای استیناف دریافت کردیم. با دستیابی به این دستاورد بزرگ، در انتظار نهایی کردن نقشه این مسجد و ارایه آن در ماه‌های آینده و شروع ساخت مسجد هستیم.

 

مدیریت این مسجد با تاکید بر اهمیت ساخت آن اعلام کرد: توسعه این مسجد جدید به دلیل پذیرفتن بیشترین تعداد مسلمانان شیعه در این منطقه انجام می شود تا بتوانند در آزادی کامل به اقامه نماز و مناسک حسینی شان بپردازند.

در این بیانیه آمده است: جامعه شیعه همچنین نیاز به آموزش و برگزاری دوره‌های قرآنی و دینی، انجام فعالیت‌های اجتماعی، آگاهی بخشی و فرهنگی و ارتباط با همه ساکنان این منطقه با اعتقادات مختلف دارد.

کد خبر 1233216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha