مطالبه جدی مردم، برخورد قاطع با اغتشاشگران به ویژه جنایتکاران است

حجت‌الاسلام موسوی فرد با حضور در بیمارستان‌های محل بستری مجروحین حادثه تروریستی ایذه، ضمن عیادت از آنها گفت: مردم در صحنه هستند و مطالبه جدی همه نیز برخورد قاطع با اغتشاشگران به ویژه جنایتکاران و قاتلین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان همچنین با خانواده‌ها و همراهان مجروحین حادثه تروریستی شهرستان ایذه نیز گفت‌وگو کرد و ضمن دلجویی و اشاره به رسیدگی نسبت به عزیزان آنها، به برخورد قاطع و سخت با مسببین این اتفاق اشاره کرد.

 

حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران، با اشاره به حادثه تروریستی در شهرستان ایذه اظهار کرد: این حادثه همه ما را متأثر کرد و بار دیگر به همه ملت ایران، خوزستان، مردم ولایتمدار ایذه و به ویژه خانواده داغدار شهدا و مجروحین تسلیت عرض می‌کنم.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به عیادت از مجروحین حادثه تروریستی ایذه افزود: خوشبختانه کادر درمان بیمارستان‌ها مراقبت‌های ویژه ای انجام داده‌اند و بر اساس گزارش اعلام شده مجروحان در وضعیت مساعدی قرار دارند.

 

وی تأکید بر اینکه دشمن بیکار نمی‌نشیند اضافه کرد: دشمنان ۴۳ سال است که هر کاری از دستشان برمی‌آمد، انجام داده‌اند و بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب اگر کاری را انجام نداده‌اند از دستشان برنمی‌آمد.

 

حجت‌الاسلام موسوی فرد تصریح کرد: قطعا ملت ایران اسلامی از مسائلی که اخیرا شاهد آن هستیم به حول و قوه الهی عبور خواهد کرد چراکه این کشور، کشور امام زمان (عج) و مورد عنایت خداوند متعال است.

 

وی با بیان اینکه خوشبختانه مردم در صحنه هستند عنوان کرد: مطالبه جدی همه مردم، برخورد قاطع با اغتشاشگران به ویژه جنایتکاران و قاتلین است.

 

در عیادت نماینده ولی فقیه در خوزستان از بیمارستان‌های محل بستری مجروحین حادثه تروریستی ایذه، رئیس نهاد نهایندگی مقام رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، جمعی از معاونین دانشگاه علوم پزشکی اهواز و بیمارستان‌های مربوطه نیز حضور داشتند.

 

در حادثه تروریستی شهرستان ایذه، هفت نفر از مردم ولایتمدار شهرستان ایذه و مأموران نیروی انتظامی و نظامی به درجه رفیع شهادت نائل و هشت نفر نیز مجروح شدند که تعدادی مرخص و تعداد دیگری نیز تحت درمان و مراقبت قرار دارند.

 

کد خبر 1233254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha