اولین دوره توانمند سازی مدیریت راهبردی در قم آغاز شد

اولین دوره آموزشی توانمندسازی مدیریت راهبردی با حضور حجت الاسلام و المسلمین کمال الدین خداداده ویژه ۴۰۰ نفر از مدیران مؤسسات فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، اولین دوره آموزشی توانمندسازی  با عنوان مدیریت راهبردی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در تالار فرهنگ و هنر قم آغاز شد.

 

در این دوره یک روزه که در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود، 250 نفر از مدیران مؤسسات فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و 150 نفر از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم شرکت دارند.

 

این دوره با حضور حجت الاسلام و المسلمین کمال الدین خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، سید محمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و  یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تدریس مهدی تلوری در حال برگزاری است.

 

برگزاری کارگاه مدیریت راهبردی و میزگردهایی با موضوعات مختصات فرهنگی محله و طرح ریزی کلی و اجمالی طرح از جمله برنامه های این دوره است.

 

لازم به ذکر است این دوره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار می شود.

کد خبر 1233257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha