یادداشت وزیر فرهنگ در فضای مجازی پس از حضور در اختتامیه جشنواره موسیقی نواحی در گرگان

اسماعیلی با اشاره به حضور خود در مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی که در شهرستان گرگان برگزار شد، گفت: توجه به گسترش موسیقی نواحی در ایران یکی از کارویژه های وزارت فرهنگ در دوره جدید است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین نوشته خود در برنامه کاربردی‌ «روبیکا» با اشاره به حضور خود در مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی که در شهرستان گرگان برگزار شد، گفت: توجه به گسترش موسیقی نواحی در ایران یکی از کارویژه های وزارت فرهنگ در دوره جدید است. جدیدترین نوشته محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضای مجازی به شرح زیر آمده است: «امشب در اختتامیه جشنواره پانزدهم موسیقی نواحی میهمان هنرمندان موسیقی نواحی عزیز کشورمان بودم که مانند رنگین کمانی از تنوع فرهنگ و قوم در تالار فخر الدین اسعد گرگانی شهر گرگان گردهم آمده بودند.  موسیقی نواحی یکی از مهمترین عوامل پیوند فرهنگی ایران عزیز ماست. شعر و موسیقی میراث با ارزشی است که نه تنها پیوند های فرهنگی بین اقوام مختلف ایران را مستحکم کرده بلکه در خارج از مرزها و در حوزه فرهنگی ایران بزرگ نیز از عوامل اصلی همگرایی منطقه ای ما به شمار می رود. توجه به گسترش موسیقی نواحی در ایران یکی از کارویژه های وزارت فرهنگ در دوره جدید است.»

 
گفتنی است، پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران از دوشنبه شب در تالار فخرالدین اسعد گرگان آغاز شده و تا جمعه شب ادامه خواهد داشت.
کد خبر 1233273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha