تفکر بسیجی در تاریخ ماندگار شده است

حجت‌الاسلام رستمیان با بیان اینکه تفکر بسیجی در تاریخ ماندگار شده است، گفت: بسیج در میانه تمام میدان‌ها می‌درخشد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان،حجت‌الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته دامغان ضمن گرامی داشت هفته بسیج،گفت: بسیج با نگاه حکیمانه امام خمینی (ره) ایجاد و یکی از یادگارهای گرانقدر امام راحل (ره) در زمینه خدمت رسانی به جامعه است.

 

امام جمعه دامغان با اشاره به اینکه بسیج یک نهاد فراگیر است زیرا اقشار مختلف در این نهاد انقلابی و مردمی حضور دارند اظهارداشت: بسیج یک نهاد گسترده است که در عرصه‌های مختلف حضور پیدا کرده و همچنین نقش ویژه‌ای در دوران دفاع مقدس ایفا کرده به طوریکه حضور مردمی در جبهه‌های جنگ هشت سال دفاع مقدس سبب پیروزی ایران اسلامی و شکست دشمن شد.

 

وی با بیان اینکه بسیج در تمام ابعاد حضور پرشور دارد، اضافه کرد: هر فرد ایرانی که تفکر انقلاب اسلامی را قبول دارد، یک بسیجی است و امروز تفکر بسیجی مایه امیدبخشی به ایران اسلامی و مردم محسوب می‌شود.

 

حجت‌الاسلام رستمیان با اشاره به اینکه تفکر بسیجی در تاریخ ماندگار شده است،اظهارداشت: بسیج در میانه تمام میدان‌ها می‌درخشد.

 

امام جمعه دامغان گفت: بسیج علاوه‌بر حضور فیزیکی، حضور در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی برای حفظ جامعه اسلامی و دفاع از ارزش‌های اسلامی را نیز داشته بنابراین باید بسیج را از جهات مختلف فکری، اقتصادی، بینش اجتماعی، بصیرت، اخلاق و انگیزه الهی و از لحاظ مهارت آموزی رزمی و یا فرهنگی تقویت و برای آن سرمایه گذاری کنیم.

 

وی در ادامه و با اشاره دیدار دست‌اندرکاران کنگره سرداران و شهدای استان قم با رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: تبیین حقیقت شهادت یکی از مهمترین نکات در سخنان معظم له در این دیدار بود که به درستی به در جمع سرداران و دست‌اندرکاران کنگره شهدا، اهمیت آن را بیان فرموده و اعلام داشتند که یادواره‌های شهدا باید معرفت افزایی را به خصوص در بین نسل جوان، مورد تاکید قرار دهد.

 

حجت‌الاسلام رستمیان به هفته کتابخوانی اشاره کرد و با بیان اینکه انس با کتاب یک ارزش تلقی می‌شود، گفت: خوشبختانه انس با کتاب در جامعه افزایش یافته و باید قدردان تلاش‌های کتابداران و همه فعالان در این زمینه باشیم.

کد خبر 1233338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha