انتقام سختی از عاملان جنایت ایذه می‌گیریم

حجت‌الاسلام فلاح شهادت تعدادی از هموطنان بی‌گناه در ایذه را به مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران اسلامی تسلیت گفت و افزود: انتقام سختی از عاملان این جنایت به زودی خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان،حجت‌الاسلام ابراهیم فلاح در خطبه‌های نماز جمعه بخش کرگانرود تالش ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی خطاب به مومنین گفت: تقوای الهی باعث می‌‌شود که انسان دچار غرور و خودبینی نشود و انسان با تقوا از شرک و گناه در امان خواهد بود.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش به اهمیت و ارزش زن در دین مبین اسلام اشاره کرد و افزود: زن را در زندگی جوامع اسلامی مایه آرامش و آسایش خواندند و فرمودند همانگونه که ذکر خدا موجب آرامش است وجود زن در زندگی جوامع اسلامی نیز باعث آرامش و آسایش خانواده‌ها است.

 

وی در ادامه به سه مورد اساسی که خداوند به پیامبر اسلام آن را سفارش کرده‌اند اولی اهمیت زن و دومی استفاده از عطر و سومی نماز اشاره و به چندین روایت در این باب پرداخت، و تصریح‌کرد: اگر می‌خواهید جامعه و زندگی شما اصلاح شود باید نماز خود را اصلاح کنید .

 

حجت‌الاسلام فلاح با تبریک هفته بسیج،اظهارکرد: همه امت ایران اسلامی بسیجی هستند وکسانی که علیه این نظام اسلامی و بسیج توطئه می‌کنند یا خائن این نظام و انقلاب هستند و یا فریب پول دشمنان نظام را خورده‌اند.

 

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش به وظیفه سنگین مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: این نظام و حکومت اسلامی زمینه حکومت امام زمان (عج ) است و باید تحویل دستان مبارک امام زمان (عج) داده شود.

 

وی خطاب به مومنین و نمازگزاران، گفت: هوشیار و شادمان باشید که انقلاب در مسیر درست قرار دارد و به مقصد نزدیک است که این چنین دشمنان شتا‌ب‌زده، دست به هر اقدامی علیه این نظام مقدس می‌زنند ولی به امید خداوند پیروزی از آن اسلام است و کفر و ظلم و شرک نابود شدنی است.

 

حجت‌الاسلام فلاح شهادت تعدادی از هموطنان بی‌گناه در ایذه را به مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران اسلامی تسلیت گفت و ادامه داد: انتقام سختی از عاملان این جنایت به زودی خواهیم گرفت.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش هدف دشمنان نظام از این اقدامات را خسته کردن مردم، تجزیه ایران اسلامی و ضربه به نظام عنوان کرد و افزود: این آرزو را دشمنان درونی و بیرونی با خود به گور می‌برند.

 

حجت‌الاسلام فلاح به هوشیاری مردم فهیم ایران اسلامی و جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: وقتی با شروع شدن مسابقات جام جهانی همه فکرها و نگاه‌ها به سوی فوتبال شد دشمنان قسم خورده از این فرصت به نفع خودشان استفاده نکنند.

کد خبر 1233340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha