مجموعه فرهنگی ورزشی خیّرساز در نوش آباد افتتاح شد

در آیینی با حضور فرماندار شهرستان آران و بیدگل، مجموعه فرهنگی ورزشی خیّرساز زنده یاد حاج نوراله محلوجی با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل، آیین افتتاحیه مجموعه فرهنگی ورزشی زنده یاد حاج نوراله محلوجی با حضور دکتر علی اکبر رضایی فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی، شهروندان شهر نوش آباد و جمعی از مسئولان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

این مجموعه فرهنگی ورزشی در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع و زیر بنای ۳ هزار مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در شهر نوش آباد احداث و به بهره‌برداری رسید.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در مراسم افتتاحیه این مجموعه فرهنگی ورزشی گفت: ترويج و گسترش فرهنگ ورزش، زمينه‌ساز نشاط اجتماعی و ارتقاء سلامت جامعه است.

 

علی اکبر رضایی افزود: ورزش مفاهیم ارزشمندی همچون نوع دوستی، ایثارگری، تعاون و فرهنگ مداری را در خود جای داده است و می تواند باعث ارتقای سطح جسمی و روانی جامعه را فراهم آورد.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با قدردانی از خانواده خیّر گرانقدر زنده‌یاد حاج نوراله محلوجی، خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در احداث بناهای ورزشی سهم بسزایی در بهبود سرانه ورزش کشور ایفا کرده است.

کد خبر 1233375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha