اجرای ۱۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در کانون باقرالعلوم(ع) بیرجند

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم(ع) بیرجند گفت: طی هفته کتاب و کتابخوانی بیش از ۱۰ عنوان برنامه از جمله مسابقه نقاشی و روانخوانی، نمایشگاه کتاب، طرح پالایش کتب فرسوده، اهدای کتاب و طرح عضویت رایگان به همت کانون باقرالعلوم(ع) اجرا شد.

علی کاربر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم(ع) به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی اجرای برنامه های مختلفی را در دستور کار خود داشته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم(ع) بیرجند با اشاره به اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه طی هفته کتاب و کتابخوانی گفت: برگزاری مسابقه نقاشی و روانخوانی متون ساده داستانی ویژه کودکان ۹ تا ۱۲ سال همراه با اهدای جوایز ارزنده با همکاری مهد غنچه های انتظار مسجد امام باقرالعلوم(ع) از جمله این برنامه هایی بوده که اجرایی شد.

 

وی در ادامه بیان کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بحث برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای شاهچراغ با حضور دانش آموزان در دستور کار کانون قرار دارد.

 

کاربر با بیان اینکه طی هفته کتاب و کتابخوانی از کتابدار کانون تقدیر به عمل آمد، گفت: برگزاری مسابقه عمومی کتابخوانی ویژه گروه های سنی جوان و بزرگسال همراه با اهدای جوایز طی این هفته در دستور کار کانون قرار داشته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم(ع) بیرجند به اجرای طرح پالایش کتب فرسوده و قدیمی اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای این طرح به همت کتابخانه کانون بحث جایگزینی کتب فرسوده با کتب نو، به روز  وجذاب. با همکاری ستاد کانون های مساجد استان در دستور کار قرار گرفت.

 

وی بیان کرد: طی این هفته نمایشگاه کتاب همزمان با هفته بسیج در محل مسجد برپا شد و طرح اهدای کتب داستانی ویژه رده سنی ابتدایی به دانش آموزان مقطع ابتدایی در قالب طرح «مسجد، مدرسه و منزل» نیز در دستور کار کانون قرار داشته است.

 

کاربر در پایان بیان کرد: اجرای طرح عضویت رایگان علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در کتابخانه کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم (ع) نیز طی این هفته انجام شد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1233383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha