۳.۵ تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در آبان ماه سال جاري ماموران پلیس در خراسان جنوبی در كنار ماموريت هاي مرتبط دیگر، ۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار ناصر فرشید امروز ظهر سه شنبه (۱ آذر) به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: با تلاش ماموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبي طی یک ماه گذشته 3 تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است و مأموران 599 قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

 


فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با بیان این که بیش از 280 هزار لیتر سوخت از قاچاقچیان طی یک ماه گذشته کشف شده است، افزود: ماموران در زمینه حمل قاچاق کالا و فراورده های نفتی نیز 285 قاچاقچی را دستگیر کردند كه ارزش ريالي كالاهاي قاچاق و احتكار شده بيش از 150 ميليارد ريال برآورد شده است.

 


وی با اشاره به دستگیری 333 سارق طی يك ماه گذشته، تاکید كرد: شهروندان در نگهداري اموال خود نكات ايمني و حفاظتي را بيشتر رعايت کنند.

 

سردار فرشید همچنین از انهدام باند سارقان تجهیزات دکل های مخابراتی در شهرستان درمیان خبر داد و گفت: در این رابطه 60 فقره سرقت نیز کشف شد.

 

وی اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت باطری و تجهیزات دکل های مخابراتی در سطح شهرستان درمیان، بلافاصله مراتب جهت حساسیت موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک سارق را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عمليات غافلگيرانه وی را دستگير کردند.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان به این که مأموران با توجه به اظهارات متهم دستگیر شده یک سارق و یک مال‌خر دستگیر کردند، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به 60 فقره سرقت باطری های دکل های مخابراتی اعتراف کردند و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1233384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha