مدافعان امنیت در برابر دشمنان قسم‌خورده نظام مردانه ایستاده‌اند / دستگاه قضایی با عاملین شهادت مدافع امنیت شهید بیرامی برخورد می‌کند

کرمی با بیان اینکه دستگاه قضایی با عاملین شهادت مدافع امنیت و مسببین ناامنی‌ها به شدت برخورد خواهد کرد، گفت:دشمنان نظام و انقلاب به دنبال ایجاد تفرقه بین مذاهب و اقوام مختلف ایرانی هستند، اما این با هم مانند سایر توطئه ها در این زمینه شکست می‌خورند.

شهرام کرمی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره شهادت مسئول اطلاعات سپاه شهرستان صحنه، گفت:  عصر امروز(۲۷ آبان) به دنبال برگزاری مراسم سالگرد یکی از اهالی شهرستان صحنه تعدادی افراد آشوبگر با نفوذ در مراسم ضمن سردادن شعارهای ساختارشکنانه و ایجاد اغتشاش با نیروهای امنیتی حاضر در مراسم درگیر شدند.
 

 

دادستان کرمانشاه، افزود: در پی این درگیری ها، نادر بیرامی مسئول اطلاعات سپاه شهرستان صحنه با ضربات چاقوی آشوبگران و مخلان امنیت به شهادت رسید.   
 

 

وی خاطر نشان کرد: این درگیری ها در داخل مزار شهر صحنه بوده و تعدادی در این رابطه دستگیر و تعدادی مردم هم زخمی شده اند.
 

 

کرمی تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب به دنبال ایجاد تفرقه بین مذاهب و اقوام مختلف ایرانی هستند، قطعا دشمنان انقلاب اسلامی مانند سایر توطئه ها در این زمینه هم به نتیجه نخواهند رسید و شکست خواهند خورد.

 

دادستان کرمانشاه تاکید کرد: مدافعان امنیت در برابر دشمنان قسم‌خورده نظام مردانه ایستاده و مردم در سایه اقتدار این رزمندگان غیور ایران اسلامی در آرامش به سر می‌برند.

کد خبر 1233391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha