امید آفرینی  نیاز روز جامعه ما است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دشمنان قصد دارند آینده را تیره و تار نشان دهند، گفت: امید آفرینی نیاز روز جامعه ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان،«حسین شفائی» در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: ۵آذر یادآور اقدام و یک اتفاق اثرگذار است؛ امام خمینی رحمت الله علیه با شناخت عمیق از تاریخ اسلام و تحلیل ارزشمندی که به آینده ایران داشتند با یک اقدام شجاعانه در ۵ آذر فرمان تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی را صادر کردند و اکنون همگان در سراسر جهان این اقدام ارزشمند امام خمینی رحمت الله علیه را تحسین می کنند.

 

فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان یادآور شد: اگر امام خمینی رحمت الله فرمان تشکیل بسیج را صادر نمی کرد با داشتن  دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی  از همان سال اول پیروزی انقلاب اسلامی  معلوم نبود چه وضعیتی داشتیم.

شفائی تصریح کرد:  به فداکاری ارتش، مجاهدت ایثارگران، سپاهیان و اطلاعات اعتقاد داریم اما سازمان ارزشمند  و مردمی بسیج نقش تعیین کننده و تکمیل کننده را  دارند و از این واقیعت نباید در هیچ منطقه ای از آن غافل شویم.

 

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیج در  پیدایش، تثبیت و پیمایش انقلاب اسلامی اثر گذار بوده است، افزود: از نگاه امام تفکر بسیجی نتیجه دور شدن چشم دشمن از بلاد اسلامی می باشد؛ هر گاه نسبت به فرهنگ و تفکر بسیجی بی تفاوت بوده ایم، آسیب دیده ایم.

 

فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان بسیج را فراتر از یک نهاد بلکه یک تفکر دانست، یادآور شد: بسیجی مرز ندارد  و جهان شمول است؛ بسیج یک عقبه قوی و عمیق و منظومه فکری استوار دارد؛ اگر تفکر بسیجی با عمل مجاهدانه گره بخورد شگفتی می آفریند؛  بسیجیان ما ظلم ستیز و مهرورز هستند.

 

شفائی با اشاره به اینکه بسیجیان در خنثی سازی فتنه ها نقش پررنگ تر داشته اند، یادآور شد: اخلاص در عمل از ویژگی های یک بسیجی است؛ تفکر بسیجی در سرنوشت امروز و آینده ما اثرگذار است.

کد خبر 1233416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha