بسیج عنصر پیشران و بالندگی برای توسعه کشور است

سردار شاکرمی با بیان اینکه بسیج عنصر پیشران برای توسعه کشور در عرصه‌های مختلف و بالندگی و پویایی جامعه است گفت: هر جا تفکر بسیج وجود داشته است از عرصه ها و صحنه های سخت عبور کرده ایم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سردار جمال شاکرمی  صبح امروز (۲۸ آبان) در نشست هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج، با اشاره به آغاز چهل و سومین سالگرد حیات طیبه بسیج، اظهار کرد: بسیج فصل مهمی از تاریخ انقلاب اسلامی برای خدمت رسانی به مردم با خدمت صادقانه و بی منت است.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، ابراز کرد: برنامه های هفته بسیج با شعار بسیج خدمتگذار ملت ایران آغاز می شود. 

 

وی با بیان اینکه حیات طیبه بسیج در طول تاریخ پرافتخار با پویایی و سرزندگی همراه بوده است، افزود: اصل بسیج جهاد برای جبران عقب ماندگی های کشور بوده است.

 

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه در طول حیات طیبه بسیج همواره شاهد حضور جهادی بسیج، در همه عرصه ها به‌ویژه عرصه‌های سخت و مورد نیاز بوده ایم، ابراز کرد: این حضور در شرایط سخت کشور و خدمات رسانی به مردم از حمله حوزه های مقابله با کرونا و اربعین حسینی از مصادیق این حضور بوده است.

 

سردار شاکرمی بیان کرد: هر جا تفکر بسیج حاکم شد گره گشایی ایجاد شده و از صحنه های سخت عبور کردیم.

 

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیج به عنوان فرمول غلبه به مشکلات و پیشرفت در کار است، گفت: بر اساس گام دوم انقلاب بسیج یک عنصر پیشران و جلو برنده برای توسعه کشور است.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ابراز کرد: تبعیت پذیری، ولایت پذیری و بصیرت از شاخصه های مهم بسیج در فتنه های اخیر و سایر حوادث بوده است.

 

وی گفت: جریان سازی برای انقلاب و دمیدن روح امید با نگاه به آینده از دیگر شاخص های بسیج است.

 

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و اجتماعی و در سایر عرصه ها برای هفته بسیج در نظر گرفته شده است، گفت: بیش از هفت هزار برنامه در هفته بسیج در نقاط مختلف استان ایلام برگزار می شود.

 

حجت الاسلام علی اشرف علی‌محمدی، مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در این نشست، خاطرنشان کرد: در  بسیج هر جا که خدا حاکم و کار برای خدا بوده است، کار پیشرفت داشته و جلو رفته است.

 

این نشست با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و حسن بهرام نیا استاندار ایلام در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد.

کد خبر 1233458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha