اطلاع رسانی در خصوص دستاوردهای دولت ضروری است

منعمی با اشاره به توطئه های دشمنان، گفت: اطلاع رسانی در خصوص دستاوردهای دولت راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  مجید منعمی امروز در نشست شورای اطلاع رسانی استان در سخنانی، اظهار داشت: امروز دشمنان درقالب توطئه های مختلف به دنبال سیاه نمایی و ایجاد نا امیدی در جامعه است.

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: برای مقابله با توطئه های دشمنان تبیین دستاوردهای دولت در این استان با هدف ایجاد امید در جامعه و معرفی خدمات نظام ضروری است.

 

وی ادامه داد: اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و رییس جمهور است.

 

منعمی با بیان اینکه از ابتدای آغاز دولت سیزدهم تاکنون اقدامات خوبی در سطح کشور و به دنبال آن در لرستان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در استان لرستان با فعالیت های به موقع در جذب اعتبارات و حضور مقامات ارشد کشوری در استان شاهد پیشرفت بوده‌ایم که بخوبی منعکس نشده است.

 

وی ادامه داد: باید اقدامات مثبت دولت با استفاده از ظرفیت رسانه ها به مردم اطلاع رسانی شود که در این راستا شورای اطلاع رسانی در راس وجود دارد و در این خصوص سیاست گذاری می کند.

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار کرد: طبق سیاست‌گذاری ها، امر اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم ضروری است که امید می رود با تبیین دستاوردهای دولت و نظام موجب نشاط در جامعه شویم.

 

کد خبر 1233496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha