تلاش های جهادی بسیج بارقه های امید برای عمران و آبادانی کشور است

بهرام نیا با بیان اینکه تلاش های مجدانه و جهادی بسیج در رده ها و قشرهای مختلف، بارقه امیدی است که دل همه دوستداران نظام اسلامی را شاد می کند، گفت: رسانه ها عملکرد بسیج را به رشته تحریر درآورند چراکه پمپاژ امید در سطح جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، صبح امروز (۲۸ آبان) در نشست هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: نقش تاثیرگذار بسیجیان عزیزان در توسعه و تعالی کشور، ایجاد اشتغال و‌ رضایت مندی جامعه مخاطب و همه آحاد مردم بسیار حائز اهمیت است که با کار جهادی در تلاش به خدمت به مردم هستند.

 

حسن بهرام نیا‌  با بیان اینکه تلاش های مجدانه و جهادی بسیج در رده ها و قشرهای مختلف، بارقه امیدی است که دل همه دوستداران نظام اسلامی را شاد می کند، گفت: تفکر ناب حضرت امام راحل بود که بعد از تسخیر لانه جاسوسی که به عنوان انقلاب دوم از آن یاد می شود، بسیج را پایه گذاری فرمودند، امام راحل با تفکر ناب و دور اندیشانه خود تشخیص دادند که یک‌ نیروی کارآمد جهادی برای مقابله با نظام سلطه شکل گیرد و بر این اساس دستور تشکیل بسیج را دادند.

 

وی  ابراز کرد: بسیج به عنوان یک سازمان مردمی، نقش بسیار تاثیر گذار در دوران دفاع مقدس داشت و اگر بسیج نبود پیروزی در جنگ و دفاع مقدس مشهود نبود،  مقام معظم رهبری می فرماید بسیج مجموعه ای از پاک‌ترین و آماده به کار ترین انسان ها و جوان ها است که برای خوشبختی و سعادت کشور جمع شده اند.

 

استاندار ایلام تصریح کرد: بعد از چهل و سه سال از عمر با برکت نظام اسلامی، عملکرد بسیج به گونه ای است که انقلاب ما علی رغم این همه توطئه های دشمنان که از همه ساز  و کارهای برای براندازی نظام استفاده می کنند، الحمدالله این نقشه های شوم و شیطانی جبهه استکبار‌ و در راس آن آمریکای جنایتکار نقش بر آب شده است.

 

بهرام نیا با اشاره به اینکه از همه امکانات مادی و معنوی برای تقویت بسیج استفاده کنیم و هیچ‌گونه مضایقه ای در این زمینه انجام نشود، گفت: بسیج در راستای خدمت به مردم و با بهره گرفتن از اندوخته های علمی ورود پیدا کرده اند و یکی از مصادیق آن پیشرفت های است که بسیج در حوزه های مختلف از جمله علمی و فناوری  آن خود کرده است.

 

وی بیان کرد: بسیج در استان ایلام در مقیاس ملی، عملکرد بسیار خوبی به ویژه در حوزه آبرسانی به روستاها، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی و حضور میدانی در بحث کرونا و اربعین حسینی در سال جاری داشته است.

 

استاندار ایلام گفت: آبرسانی به ۱۲۸ روستای استان با اعتباری بالغ بر ۵۰۷ میلیارد تومان به بسیج سازندگی سپرده شد که با کار جهادی، نقش مهمی در راستای آبرسانی به روستاهای استان داشته است که پیشرفت خوبی از لحاظ عملکردی و‌ مدیریت زمان داشته است.

 

بهرام نیا در پایان خاطرنشان کرد: رسانه ها عملکرد بسیج را به رشته تحریر درآورند چراکه پمپاژ امید در سطح جامعه است.

کد خبر 1233500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha