مردم ماسال نشان دادند پای نظام و انقلاب ایستاده اند

گیل چالانی گفت: مردم غیور و انقلابی ماسال در اغتشاشات روز پنشجبه نشان دادند پای این انقلاب و آرمان هایش ایستاده اند و با آشوبگران همراهی نمی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، حامد گیل چالانی صبح امروز (شنبه، ۲۸آبان) در جلسه شورای اداری ماسال با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس خود را ثابت کردند و در بحران های بعد دفاع مقدس و در قائله های مختلف و در همه بحران ها و شرایط سخت پا به پای مردم ایستادگی و اثبات کردند پای این انقلاب و نظام و در کنار مردم هستند و از آرمان های این نظام دفاع خواهند کرد.

 

فرماندار ماسال افزود: اتفاقات روز پنجشنبه در ماسال نشان از این داشت که مردم این شهرستان پای این انقلاب هستند زیرا کسانی که اقدام به این کار کردند از بیرون شهرستان وارد شدند و افراد انگشت شماری برای این شهر بودند.

 

وی با بیان اینکه مردم با غیرت ماسال انقلابی هستند و انقلابی باقی خواهند ماند گفت: لحظه استارت اغتشاشات در شهر، مردم می خواستند که اجازه ورود و مقابله با آشوبگران داده شود.

 

گیل چالانی با بیان اینکه آشوبگران افراد پستی هستند که به تابلوی گلزار شهدا هم تعرض می کنند تصریح کرد: اغتشاشات را در کل کشور محکوم می کنیم.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه مسئولان باید امور مربوط به مردم را درست انجام دهند خاطرنشان کرد: سیاست های مربوط به دولت را باید درست انجام دهیم تا رضایتمندی را در مورد ایجاد کنیم.

 

وی با بیان اینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جایگاه ویژه ای در منطقه قرار گرفته است اظهار کرد: امروز همه کسانی که نسبت به نظام عقده داشتند مانند اینترنشنال، مسیح علینژاد؛ ربع پهلوی، آمریکا، فرانسه، اسرائیل و... وارد میدان شده اند تا نظام را نابود کنند زیرا نمی توانند پیشرفت و توسعه این نظام را ببینند.

 

گیل چالانی افزود: دشمنان بدانند که مردم پای این نظام هستند و اجازه به ثمر نشستن نقشه های شومشان را نخواهند داد.

 

فرماندار ماسال با اشاره به نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در مرکز استان گفت: شهرداران ماسال و شاندرمن حضور موفقی در این نمایشگاه داشتند.

 

وی با بیان اینکه مدیران قبل از هماهنگی، از شهر خارج نشوند تصریح کرد: مدیران مربوطه باید همیشه در زمان بحران آمادگی داشته باشند.

 

گیل چالانی با بیان اینکه در حوزه رصد اشتغال آمار شهرستان پایین است خاطرنشان کرد: مدیران مربوطه باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا به صورت 100 درصدی این موضوع تحقق یابد.

کد خبر 1233508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha