دستگاه قضایی با عناصر کلیدی اغتشاشات با رافت رفتار نکند

حجت الاسلام موسوی گفت: یک عده ای در شهر در اغتشاشات اخیر لیدر و عناصر کلیدی بودند که در این راستا به هیچ وجه مردم راضی نیستند دستگاه قضایی با این افراد با رافت رفتار کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، حجت الاسلام هادی موسوی صبح امروز (شنبه، ۲۸آبان) در جلسه شورای اداری ماسال اظهار کرد: اکنون جنگ بین حق و باطل است بنابراین تا زمانی که حق وجود دارد و باطل جولان می دهد این جنگ هم وجود دارد.

 

امام جمعه ماسال افزود: مخالفین، معاندان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران تمام اهدافشان در راستای براندازی این نظام است ابتدا با جنگ سخت شروع کردند، سپس به سراغ جنگ نیمه سخت و نرم و اقتصادی رفتند، وقتی جوابی نگرفتند اکنون هم به سمت جنگ ترکیبی روی آوردند.

 

وی با بیان اینکه در کنار جنگ ترکیبی جنگ شناختی هم است گفت: شناخت در حوزه القای واقعیت ها است که دشمن با تمام وجود به این جنگ رو آورده است.

 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: اگر ما می خواهیم در برابر جنگ تمام عیار ترکیبی بایستیم باید با تمام وجود بایستیم زیرا بنا به فرمایشات امام راحل حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است.

 

امام جمعه ماسال با بیان اینکه اسلام برای جبران نماز و روزه، قضای آن را قرار داده است خاطرنشان کرد: اگر آسیبی به این مملکت و انقلاب برسد دیگر جایی برای جبران نیست.

 

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ شناختی در حال قبح زدایی نسبت به مقدسات است اظهار کرد: آشوبگری که به تابلوی گلزار شهدای شهر ماسال حمله می کند، فاقد شرافت است که به نماد مردم غیور این شهر بی احترامی می کند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه اسرائیل، آمریکا، فرانسه و ... پشت این اغتشاشات هستند و از آشوبگران حمایت می کنند افزود: دشمنان نمی توانند استقلال و هویت و کرامت ایران را ببینند.

 

امام جمعه ماسال با بیان اینکه مردم این شهرستان با غیرت هستند افزود: اگر تصمیم نظام بر این بود که مردم وارد میدان شوند قطعا همین مردم آشوبگران را سرکوب می کردند.

 

وی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر ماسال، مردم خباثت این آشوبگران را دیدند افزود: نباید از رافت نظام اسلامی سواستفاده کنند و همراه با آشوبگران باشند.

 

حجت الاسلام موسوی گفت: کیوسک هیئت رزمندگان که نماد هشت سال مقاومت این شهر است توسط آشوبگران به آتش کشیده شد آنوقت خانواده های این افراد می گویند فرزندان ما گول خورده اند و هیجان زده شدند.

 

امام جمعه ماسال تصریح کرد: یک عده ای در شهر در اغتشاشات اخیر لیدر و عناصر کلیدی بودند که در این راستا به هیچ وجه مردم راضی نیستند دستگاه قضایی با این افراد با رافت رفتار کند.

 

*از ورود اغتشاشگران به ماسال جلوگیری شد

در ادامه جمال رضادوست با بیان اینکه مردم تالش مردمی غیور هستند اظهار کرد: در شهر ماسال اکثر مردم همدیگر را می شناسند به همین دلیل در اغتشاشات اخیر به صورت مسالمت آمیز رفتار کردیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه ماسال افزود: در حاشیه های روز پنجشنبه نخست اینکه خیلی ها برای ماسال نبودند و در مرحله بعدی کسانی که بودند گول خورده و هنجارشکن بودند.


وی با بیان اینکه در اغتشاش 2 روز گذشته مردم متوجه شدند که این افراد برای اعتراض ساده به میدان نیامده اند گفت: بحث اعتراض در کشورهای اروپایی هم راه و روش دارد اما در اغتشاشات ماسال به مکان مقدس و قرآن و .... بی احترامی کردند و ما مجبور به واکنش شدیم البته واکنشی که بدون خطا بود.

 

رضادوست با بیان اینکه یک عده اغتشاشگر روز گذشته قصد ورود به شهر را داشتند که جلوی آنها گرفته شد تصریح کرد: هدف آشوبگران کشتن مردم عادی است و می‌خواهند با این کارشان، نیروهای نظامی و انتظامی را باعث و بانی بدانند.

 

فرمانده سپاه ناحیه ماسال با بیان اینکه پدر و مادران باید مواظب فرزندان خود باشند تا در اغتشاشات حضور پیدا نکنند بیان کرد: ما هم تا یک جایی می توانیم مماشات کنیم و نقش ما کمک به مردم است.

 

وی خاطرنشان کرد: از مردم ماسال توقع داریم این اتفاقات در شهرستان تکرار نشود.

کد خبر 1233509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha