حضور ۶ عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان در بین پژوهشگران پراستناد ۱درصد برتر دنیا

نصیری زرندی گفت: ۶ عضو هیأت علمی و یک دانش آموخته دانشگاه سمنان در میان پژوهشگران ایرانی پراستناد یک درصد برتر دنیا قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ مسعود نصیری زرندی امروز( ۲۸ آبان ماه)درجمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: براساس گزارش مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری ISC، سامان رشیدی، سیف اله سعدالدین، نیما امجدی، فرامرز هرمزی، محمدصادق ولی پور، مجید اسحاقی و هادی اسکندر در جمع دانشمندان پراستناد یک درصد برتر دنیا قرار گرفتند.

 

رئیس دانشگاه سمنان  افزود:سامان رشیدی با تعداد پنج هزار و ۲۶۱ استناد ، سیف ا... سعدالدین با تعدادسه هزارو ۹۵۷ استناد، نیما امجدی با تعدادسه هزارو ۴۷۸  استناد ، فرامرز هرمزی با تعداد ۲۹۹۲ استناد و محمدصادق ولی پور با تعدادیک هزارو ۵۶۱ استناد در حوزه موضوعی مهندسی در جمع پژوهشگران ایرانی پراستناد یک درصد برتر دنیا قرار گرفتند.

 

به گفته وی، مجید اسحاقی با تعداد ۹۱۹ استناد در حوزه موضوعی ریاضیات و هادی اسکندر با تعدادیک هزارو ۸۱۱ استناد در حوزه موضوعی علوم کامپیوتر به عنوان پژوهشگران برتر پراستناد یک درصد برتر دانشگاه سمنان برگزیده شدند.

 

نصیری زرندی اظهار کرد: پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر دنیا مستخرج از پایگاه شاخص‌های اساسی علم (ESI) متعلق به شرکت کلاریویت آنالیتیکس (WOS) توسط مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC)  که در مهرماه ۱۴۰۱ مورد تحلیل و پالایش قرار گرفته است معرفی شده اند و بر این اساس ۸۴۰ پژوهشگر ایرانی در فهرست پژوهشگران پر استناد یک درصد دنیا قرار دارند.

کد خبر 1233549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha