همه ما وظیفه داریم که دیگران را به نگرش درست و بصیرت دعوت کنیم

آیت الله حدائق با اشاره به اینکه شهادت شهید حجت الاسلام زارع مویدی، تحول بزرگی در فارس و شیراز و همچنین تمام جامعه اسلامی ایجاد می کند، گفت: همه ما وظیفه داریم که دیگران را به نگرش درست و بصیرت دعوت کنیم چرا که همه ما در ثبات کشور نقش داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، آیت الله علیرضا حدائق، امروز شنبه (۲۸ آبان) در مراسم تشییع شهید حجت الاسلام «محمد زارع مویدی»، با اشاره به اینکه دشمن همواره در صدد خاموش کردن نور خداست، دشمن کوتاه نمی آید اما آنچه که مسلم است خدا نور خود را به عالم مسلط می کند، گفت: امروز دشمن ایران اسلامی هم آمریکا و اسرائیل غاصب است و دشمنان سعی دارند با تبلیغات سوء، احکام الهی را به کناره بکشند و از فضای تبلیغاتی موجود خود برای این مسئله استفاده می کنند.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی «حضرت مهدی موعود (عج)» فارس اظهار کرد: مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود، با تمام امکانات خود سعی دارند تا نظام اسلامی را تضعیف کنند، اما نمی دانند دوران این بازی ها و رجزخوانی ها تمام شده است.

وی با اشاره به اینکه شهادت شهید حجت الاسلام زارع مویدی، تحول بزرگی در فارس و شیراز و همچنین تمام جامعه اسلامی ایجاد می کند، اضافه کرد: همه ما وظیفه داریم که دیگران را به نگرش درست و بصیرت دعوت کنیم چرا که همه ما در ثبات کشور نقش داریم و رسالت همه ما حفظ نظام و ارزش های آنست.

 

کد خبر 1233566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha